کد خبر : 116771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۰
-

خبرنگاران پاسدار ارزش‌ها و مقدسات باشند

خبرنگاران پاسدار ارزش‌ها و مقدسات باشند

به گزارش قائم آنلاین، عباس درویش توانگر در نشست در هرمزگان ضمن تسلیت درگذشت مرحوم دبیری نژاد سرپرست این رسانه در هرمزگان، اظهار داشت: آن مرحوم همواره به دنبال این بودند که همیشه اول و تاثیر‌گذار باشند و به عنوان یک روزنامه نگار حرفه‎ای به اصول انقلاب پایبند بود، انتظار است که شما خبرنگاران نیز

به گزارش قائم آنلاین، عباس درویش توانگر در نشست در هرمزگان ضمن تسلیت درگذشت مرحوم دبیری نژاد سرپرست این رسانه در هرمزگان، اظهار داشت: آن مرحوم همواره به دنبال این بودند که همیشه اول و تاثیر‌گذار باشند و به عنوان یک روزنامه نگار حرفه‎ای به اصول انقلاب پایبند بود، انتظار است که شما خبرنگاران نیز این راه را ادامه دهید.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه اطلاع رسانی دقت، سرعت و صحیح بودن اخبار از اهمیت بالایی برخوردار است ادامه داد: داشتن یک روزنامه زرد و پرتیراژ اهمیت آنچنانی ندارد، بلکه مهم این است که ما همواره پای ارزش‌ها و مقدسات و اعتقادات خود بایستیم و با انعکاس اخبار صحیح جذب مخاطب داشته باشیم.

درویش توانگر با بیان اینکه در سال‌های اول انقلاب تعداد اندکی روزنامه در کشور بود و از اینترنت هم خبری نبود، گفت: اما از سال ۷۹ شاهد تغییرات بسیاری در عرصه اطلاع رسانی در کشور بودیم و خبرگزاری‌ها فعالیت خود را آغاز کردند که این حرکتی مثبت در جهت انتشار اخبار بود.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی هم در عرصه اطلاع رسانی وارد عمل شده، گفت: تا خبرگزاری بخواهد درستی یا نادرستی خبری را تحقیق کند عده‌ای از طریق موبایل فیلم، عکس و مطلب را درست یا نادرست منعکس می‌کنند.

درویش توانگر خاطرنشان کرد: اما افراد به فضای مجازی اطمینان چندانی ندارد و صحت و سقم آن را از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر رصد می‌کنند.

بنا بر این گزارش، عباس درویش توانگر قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس به همراه رضا سیفی دبیر استان‌های این رسانه، روز سه شنبه به منظور شرکت در مراسم سومین روز درگذشت مرحوم ایوب دبیری نژاد سرپرست خبرگزاری فارس در هرمزگان به بندرعباس سفر کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =