کد خبر : 116527
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۴۰
-

نوراللهی: با انگیزه بالا ژاوی و گابی را مهار می‌کنیم

نوراللهی: با انگیزه بالا ژاوی و گابی را مهار می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، از قطر احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: ما خوشحالیم که در جمع ۴ تیم برتر آسیا هستیم و ۲ سال پیاپی به جمع ۴ تیم رسیدیم. با توجه به سختی‌ها و مشکلاتمون دست به دست هم دادیم تا خودمان را به این

به گزارش قائم آنلاین، از قطر احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: ما خوشحالیم که در جمع ۴ تیم برتر آسیا هستیم و ۲ سال پیاپی به جمع ۴ تیم رسیدیم. با توجه به سختی‌ها و مشکلاتمون دست به دست هم دادیم تا خودمان را به این مرحله رساندیم.

وی افزود: درباره دیدار با السد باید بگویم که السد تیم بسیار خوبی است و ما با توجه به مشکلاتی که داریم مقابل این تیم بازی می‌کنیم، هفته پیش حسین ماهینی یکی از بهترین بازیکنان ما مصدوم شد و محرومان و غایبانی داریم با وجود این مصدومیت‌ و محرومیت‌ها همه تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در بازی فردا موفق باشیم، بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و دست پر به ایران بازگردیم.

نوراللهی درپاسخ به سوال خبرنگار اعزامی فارس درباره اینکه رقابت بازیکنان پرسپولیس با ژوی و گابی چطور خواهد بود و آیا جوانی قرمزپوشان بر بازیکنان السد می‌چربد، گفت: ژاوی و گابی بازیکنان بزرگی هستند که در بارسا و اتلتیکو بودند و در تیم ملی اسپانیا بازی کردند، آن‌ها بازیکنان شاخصی هستند اما ما انگیزه زیادی داریم و امیدوارم هر چه در توان داریم در زمین به نمایش بگذاریم و مثمر ثمر باشیم و امیدواریم در بازی فردا هم موفق باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =