کد خبر : 116482
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
-

پلیس مقتدرانه با مخلان امنیت کشور برخورد می کند

پلیس مقتدرانه با مخلان امنیت کشور برخورد می کند

به گزارش قائم آنلاین، هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،‌امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۸) با شعار امنیت و ایمنی، پشتوانه تولید داخلی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، جمعی از وابستگان نظامی، سفرا، کاردانان، مخترعین و مبتکرین در محل مصلای تهران آغاز به کار کرد. سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش قائم آنلاین، هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،‌امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۸) با شعار امنیت و ایمنی، پشتوانه تولید داخلی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، جمعی از وابستگان نظامی، سفرا، کاردانان، مخترعین و مبتکرین در محل مصلای تهران آغاز به کار کرد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با درود بر ارواح شهدای اسلام، دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم و همچنین روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، نمایشگاه ایپاس را یکی از نمایشگاه‌های خوب و مفید در منطقه دانست و گفت: پلیس مسئول امنیت، آرامش و نظم جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی برای حفظ جان، مال و ناموس در خدمت مردم است و مرزبانان ناجا برای امنیت مرزها در بیش از ۸۷۵۰ کیلومتر مرز آبی و خاکی حضور دارند.

وی به حضور پلیس در تمام جاده‌ها،‌روستاها و شهرها پرداخت و گفت: بحمدالله پلیس توانسته است با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، خدمتی شایسته به مردم شریف و بزرگ ایران ارائه دهد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: امروز پلیس افتخار دارد که مورد اعتماد مردم است و مردم پلیس را ملجأ، پناهگاه و تکیه‌گاه محکم خود می‌داند.

سردار اشتری اعلام کرد: پلیس با اقتدار با کسانی که مخل نظم، امنیت باشد برخورد می‌کند و بر اساس قانون با هر شخص و گروه و با هر سلیقه‌ای که بخواهد خدشه به امنیت کشور وارد کند در مقابلش می‌ایستد و بر اساس قانون و اختیارات برخورد خواهد کرد.

وی با اعلام این مطلب که جمهوری اسلامی ایران در این منطقه پرتلاطم یک کشور امن و جزیره باثبات است، به تحرکات مذبوحانه، کور و غیرتخصصی که در اهواز به وقوع پیوست پرداخت و گفت:‌در آن حادثه تعدادی تروریست به مردم بی‌دفاع حمله کردند و کار خفیف و ناجوانمردانه انجام دادند؛ حتماً رزمندگان اسلام کمااینکه انتقام خود را گرفته‌اند اما باز هم ان‌شاءالله با قدرت مشت محکمی بر دهان تروریست‌ها زده و نمی‌گذارند خدای ناکرده امنیت کشور خدشه‌دار شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: پلیس در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی با هرگونه تحرکی که بخواهد به امنیت کشور و آرامش مردم خدشه وارد کند برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی به استفاده از فناوری‌های روز پرداخت و گفت: استفاده از فناوری‌های روز همیشه در برنامه ناجا بوده است و اگر سیر تحولی ناجا در نمایشگاه ۴۰ سالگی پلیس را ملاحظه فرمایید مشاهده می‌کنید که پلیس هر سال نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است.

وی گفت: ما معتقدیم جرایم و مجرمین نسبت به سال‌های گذشته پیچیده‌تر شده؛ بنابراین باید پلیس به تجهیزات روز و نو مجهز شود.

سردار اشتری ادامه داد:‌ هرچقدر مجرمین با ابزار و پیچیدگی بیشتری وارد عمل شوند، پلیس همیشه چند قدم جلوتر از آنهاست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان این مطلب که دیگر نمی‌توان برای برخورد با جرایم از روش سنتی بهره برد، بیان داشت: این نمایشگاه نشانگر آن است که پلیس به تجهیزات روز مجهز شده؛ البته برخی ادوات و تجهیزات مورد استفاده پلیس به دلایل خاص در نمایشگاه ارائه نشده است.

وی امنیت جمهوری اسلامی ایران را یک امنیت با ثبات و مثال‌زدنی در منطقه‌ای پرتلاطم با حضور گروه‌های تروریستی اعلام و اظهار داشت: متأسفانه کشورهایی که دم از آزادی و شعار مقابله با تروریسم می‌دهند از آنها حمایت می‌کنند؛ در کشورهایی همچون عراق و سوریه عوامل تروریستی با حمایت گروه‌های صهیونیستی و آمریکایی ناامنی را به منطقه می‌آورند اما جمهوری اسلامی در این منطقه پرتلاطم همانند یک جزیره باثبات است.

سردار اشتری اعلام کرد: امروز تعداد زیادی از پلیس کشورهای دیگر با ما مرتبط هستند و ما تجهیزات را منتقل کرده و تبادل تجربیات داریم؛ همچنین مراکز عالی آموزشی و دانشگاه علوم انتظامی با دیگر کشورها مرتبط بوده و ناجا این ظرفیت را دارد که در بحث فناوری و تجهیزات با دیگر کشورها ارتباط داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =