کد خبر : 116459
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
-

لزوم ثبت انبار محصولات زراعی و باغی در سامانه جامع انبارها

لزوم ثبت انبار محصولات زراعی و باغی در سامانه جامع انبارها

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدپور عمران در گفت‌وگو گفت: صاحبان مزارع و باغات مازندران باید نسبت به ثبت اطلاعات انبار کالای خود درمزارع و باغات در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا اقدام کنند. وی با اعلام این خبر افرود: بر اساس الزام قانونی و همچنین جلسات مختلفی که در سطح استان برگزار

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدپور عمران در گفت‌وگو گفت: صاحبان مزارع و باغات مازندران باید نسبت به ثبت اطلاعات انبار کالای خود درمزارع و باغات در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا اقدام کنند.

وی با اعلام این خبر افرود: بر اساس الزام قانونی و همچنین جلسات مختلفی که در سطح استان برگزار شد، صاحبان مزارع و باغات مستقر در روستاهای استان باید به منظور ثبت رسید، حواله و موجودی انبارهای خود در این سامانه ثبت نام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: به همین منظور با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌ما بین دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و اداره کل پست مقرر شد کدپستی با همکاری شوراهای اسلامی روستاها رایگان به صاحبان مزارع و باغات در حداقل مدت زمانی اختصاص داده شود.

محمدپور تصریح کرد: چنانچه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی عرضه‌کننده کالا نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها و نگهداری کالا اقدام نکنند، علاوه بر اینکه مشمول مجازات‌های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز می گردند و عمل مرتکبین، احتکار محسوب شده و بر اساس قوانین تعزیرات حکومتی و نظام صنفی با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان متذکر شد کرد: شهروندان استان در صورت مشاهده هر گونه احتکار، امتناع از فروش و عرضه کالا، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و سایر تخلفات صنفی و خدماتی مراتب را به شماره ۱۲۴ این سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + دوازده =