کد خبر : 116232
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
-

پرفروش ترین سینک های ظرفشویی آشپزخانه به همراه قیمت

پرفروش ترین سینک های ظرفشویی آشپزخانه به همراه قیمت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی زنبیل، زنبیل مثل همیشه قصد دارد انتخاب را برای شما آسان تر کند، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای یک انتخاب مناسب به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید تا علاوه بر آشنایی کامل با محصولات متنوع، ازخدمات پس از فروش و چتر حمایتی زنبیل بهره

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی زنبیل، زنبیل مثل همیشه قصد دارد انتخاب را برای شما آسان تر کند، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای یک انتخاب مناسب به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید تا علاوه بر آشنایی کامل با محصولات متنوع، ازخدمات پس از فروش و چتر حمایتی زنبیل بهره مند گردید. در اینجا به معرفی مدل هایی از چند برند برتر سینک ظرفشویی ایرانی و خارجی می پردازیم.

سینک ظرفشویی ایرانی: سینک ظرفشویی اخوان، سینک ظرفشویی استیل البرز ، سینک ظرفشویی بیمکث از برندهای برتر سازندگان سینک ظرفشویی ایرانی می باشند.

سینک ظرفشویی اخوان:
سینک ظرفشویی اخوان با طراحی و تولید زیبا در طرح ها و مدل های مختلف به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان سینک ظرفشویی در ایران می باشد. این شرکت با تولید انواع سینک های فانتزی ،معمولی ،نیمه فانتزی و شیشه ای به عنوان بزرگترین تولید کننده سینک ظرفشویی در کشور مطرح می باشد که با تولید حدود ۵۰۰ مدل سینک سعی بر پاسخگویی به هرنوع سلیقه و نیازی از سمت مشتریان محترم را داشته است . انواع سینک اخوان را می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مشاهده نمایید.

سینک ظرفشویی توکار اخوان مدل Akhavan Double Bowl Sink 136

مشخصات:

ابعاد سینک ظرفشویی:۱۱۶*۵۰ سانتی متر

تعداد لگن:۲ لگن

جنس صفحه: استیل ضد زنگ

سینی:دارد

نوع کاربری:توکار

سرریز روی سینی

دارای نوار فوم آب بندی و بست فلزی

سینک استیل البرز:

 استیل البرز تولیدکننده انواع سینک های ظرفشویی  با طراحی و تولید زیبا در مدل ها و   ابعاد مختلف بوده و به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان سینک ظرفشویی آشپزخانه در ایران شناخته می شود.برای خرید انواع سینک ظرفشویی استیل البرز  میتوانید مدل های مختلف آن را در طرح های مختلف در سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مشاهده کنید و با بهترین قیمت این سینک ها را سفارش داده واز خدمات زنبیل بهره مند شوید.

سینک ظرفشویی روکار استیل البرزمدل طرح پلاس Steel Alborz Double Bowl Sink 260/50

مشخصات:

ابعاد سینک ظرفشویی:۱۲۰*۵۰ سانتی متر

تعداد لگن:۲ لگن

ابعاد لگن:۳۴*۳۷*۱۶٫۵ سانتی متر

جنس صفحه:استیل ضد زنگ

ضخامت ورق:۰٫۸*۰٫۷

سینی:دارد

نوع کاربری:روکار

سینک لتو :

سینک ظرفشویی لتو از معدود محصولات این شرکت می باشد که ساخت کشور ترکیه است، چرا که باقی محصولات شرکت لتو ساخت چین است. سینک لتو دارای طرح های متفاوت می باشد که سینک باکس و سینک گرد پرفروش ترین مدلهای سینک لتو هستند .سینک لتو همچنین دارای مدل هایی با استیل ضد خش می باشد.

سینک ظرفشویی توکار لتو مدل Leto Single Bowl Sink TX-30

مشخصات:

ابعاد سینک ظرفشویی:۵۸*۴۵ سانتی متر

تعداد لگن:تک لگن

جنس صفحه:استیل ضد زنگ

سینی:دارد

نوع کاربری:توکار

انواع طرح ها و مدل های سینک ظرف شویی در فروشگاه اینترنتی زنبیل  موجود می باشند . با خرید انواع محصولات خانگی از فروشگاه اینترنتی زنبیل، علاوه بر تجربه خریدی آسان و بی دردسر، می توانید از تضمین بهترین قیمت سینک ظرفشویی با اطمینان از اصالت کالا بهره برده و همچنین با بهره گیری از چتر حمایتی زنبیل به منظور صرفه جویی در زمان و درگیر نشدن با فرایند استفاده از خدمات شرکت های گارانتی، پیگیری گارانتی محصولات خود را تا زمان گرفتن نتیجه نهایی به زنبیل بسپارید. هم چنین در سایت این فروشگاه شما دسترسی کاملی به اطلاعات  انواع مدل های سینک ظرفشویی توکار و روکار اخوان ، استیل البرز ، کن ، بیمکث و سایر مدل ها داشته و به راحتی می توانید عکس ها و مشخصات فنی آنها را مقایسه نمائید. علاوه بر آن شما می توانید سینک ظرفشویی های مشابه را که از نظر قیمتی تقریبا در یک رده می باشند، مشاهده نموده و با امکان مقایسه محصول مورد نظر خود با سایر سینک ظرفشویی ها به راحتی مدل مناسب را انتخاب کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + هفده =