کد خبر : 116184
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۵۵
-

واکنشها به ادعای نتانیاهو

واکنشها به ادعای نتانیاهو

به گزارش قائم آنلاین، در سال حمایت از کالای ایرانی و همزمان با ۷ مهر روز آتش نشان و ایمنی، با حضور وزیر دفاع، سامانه اطفاء حریق هوایی رونمایی شد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد که در حلقه پایانی رزمایش محمد رسول‌الله (ص)۲، یک تتجمع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در مراکز استان‌ها و ۱۰۰

به گزارش قائم آنلاین، در سال حمایت از کالای ایرانی و همزمان با ۷ مهر روز آتش نشان و ایمنی، با حضور وزیر دفاع، سامانه اطفاء حریق هوایی رونمایی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد که در حلقه پایانی رزمایش محمد رسول‌الله (ص)۲، یک تتجمع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در مراکز استان‌ها و ۱۰۰ هزار نفری در تهران برگزار می‌شود.

همچنین سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه”طاها اقدامی” کودک معصوم چهار ساله درحادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، تاکید کرد: پاسداران انقلاب هرگز نخواهند گذاشت خونهای پاک و مطهر این شهدای گرانقدر به هدر رود و به فضل الهی مصمم هستند همچون صاعقه ای ویرانگر بر سر آنان فرود آیند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز گفت: به برکت انقلاب اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارای باثبات ترین مرزها در منطقه ای بی ثبات است.

ما خوبیم، همه بد!

رئیس دولت‌های نهم و دهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، چندی پیش در کانال اطلاع‌رسانی خود در شبکه اجتماعی تلگرام پیامی ویدئویی با عنوان «پیام تصویری دکتر احمدی‌نژاد خطاب به ملت ایران»  منتشر کرد. پیامی که در آن اتهاماتی را علیه سران قوا به خصوص قوه‌قضائیه  مطرح می‌کرد. محمود احمدی‌نژاد پس از دستگیری دو یار غارش یعنی اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی فعال‌تر شده و البته چهره‌ای تهاجمی به خود گرفته است. او برای تبرئه یارانش به هر دری می‌زند و البته به بعضی‌ها درس وفاداری و حمایت از یاران می‌دهد.

رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با اشاره به جزئیاتی از فیلم حادثه تروریستی اهواز به «سهل‌انگاری باعث بروز حادثه تروریستی اهواز شد» تاکید کرد و گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست چند تروریست با استفاده از این سهل انگاری تیر خلاص به مردم بزنند و از آن طرف کسی که پشت تفنگ دوربین‌دار قرار داشت، مقابله نکرده و منتظر دستور فرمانده‌اش بماند.

در همین رابطه سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی سه شنبه مجلس برای بررسی حادثه تروریستی اهواز  ا حضور مسئولین امنیتی و اطلاعاتی خبر داد. نعمتی افزود: قرار است وزرای اطلاعات، دفاع و کشور با حضور در جلسه غیر علنی روز سه‌شنبه گزارشی از حمله تروریستی به رژه‌ی نیروهای مسلح در اهواز را به نمایندگان ارائه کنند.

همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از بررسی‌های بعمل آمده در خصوص ریشه‌های حادثه تروریستی اهواز و اقدامات صورت گرفته را به اعضای مجمع ارائه کرد.

در سومین مجمع عمومی، اعضای جدید شورای مرکزی اعتماد ملی انتخاب شدند.رسول منتجب‌نیا پیش از این در واکنش به‌ برگزاری کنگره اعلام‌شده حزب اعتماد ملی توسط الیاس حضرتی ، رسما اعلام کرد که این کنگره را غیرقانونی می‌داند و در آن شرکت نمی‌کند. او تاکید کرد که حزب جدیدی را ایجاد می‌کند. همچنین ۱۱۰ عضو اعتمادملی با صدور نامه‌ای به مهدی کروبی دبیرکل این حزب، از عضویت در اعتماد ملی استعفا دادند.

سفرنامه نیویورکِ “مرد دوست‌داشتنی”

سفر امسال رئیس‌جمهور به نیویورک در حالی انجام شد که ایرانیان عزادار شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز بودند. از طرفی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی روحانی را یک “مرد دوست‌داشتنی” خوانده و مدعی شده بود که تقاضای دیدار با ایرانی‌ها را رد کرده است. رئیس جمهوری اسلامی ایران در حالی عازم آمریکا شد که تلاش داشت در دیدارها و سخنرانی‌های خود خروج آمریکا از برجام را محکوم کرده و از مواضع ایران در روابط بین‌المللی خود قاطعانه دفاع کند.

مهم‌ترین دستاورد سفر روحانی به نیویورک

شوشتری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: هیات ایرانی در سازمان ملل دیپلماسی معقول و منطقی به نمایش گذاشت

بادامچی، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: مهم‌ترین دستاورد سفر روحانی به نیویورک تثبیت جایگاه ایران در جهان بود

ابراهیمی، نماینده شازند: عدم انزوای ایران در کنار انزوای نسبی آمریکا دستاورد سفر رئیس‌جمهور است

کمالی‌پور، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: تبیین بدون ترس مواضعمان بزرگترین دستاورد سفر رییس‌جمهور است

بهروز بنیادی، عضو فراکسیون امید:رئیس‌جمهور حقانیت ایران را به جهان نشان داد

فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس: روحانی به ترامپ فهماند روزگار کدخدایی آمریکا سپری شده است

***

گزارشی از ادعای تازه نتانیاهو علیه ایران؛وقتی نتانیاهو یک قالیشویی ساده را با انبار اتمی اشتباه گرفت!

«تهران، تورقوزآباد، کوچه ماهر، انبار اتمی مخفی ایران»؛ این آدرسی بود که روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل داد و از یوکیا آمانو- مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی- خواست تا پیش از آنکه ایرانی‌ها این انبار هسته‌ای را پاک‌سازی کنند، به آنجا برود و بازدید کند!

واکنش موسویان به اظهارات ترامپ و نتانیاهو در سازمان ملل

سلیمی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:نتانیاهو بازیچه دستِ مجاهدین خلق شده است

واکنش ابراهیم جعفری به ادعاهای نتانیاهو دررابطه با حضور نیروهای نظامی ایران در عراق

رحیمی، عضو هیئت رییسه مجلس: تورقوزآباد موجب سخره و بی‌آبرویی نتانیاهو شد

صباح زنگنه، نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری اسلامی:اظهارات نتانیاهو فرار به جلو بود/تهران، نگران این گونه ادعاهای واهی نیست

همچنین سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پس از سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل در یک کنفرانس خبری به سوالات درباره خاورمیانه، روابط ایران و ترکیه در خصوص سوریه و تنش‌ها میان ایران و اسرائیل پاسخ داد و گفت که مسکو آماده است برای بهبود روابط میان ایران و اسرائیل میانجیگری کند.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات دیگر کشورها در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل با ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.بررسی آخرین تحولات سوریه، روند آستانه و مسایل مربوط به فرایند صلح در این کشور محور اصلی مذاکرات  ظریف و ولید المعلم  بود.

ظریف در ادامه  با وزیران امور خارجه الجزایر و اتریشبه صورت جداگانه دیدار و رایزنی کرد.

همچنین وزاری خارجه کشورهای حاشیه خلیج فارس، مصر ، اردن و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نشستی برگزار کردند و در رابطه با آنچه تهدیدات ایران برای کشورهای منطقه خواندند و تشکیل ائتلاف ضدایرانی بحث و تبادل نظر کردند.

وزارت امور خارجه آمریکا با ادعای این که در هفته‌های اخیر به کنسولگری این کشور در بصره توسط نیروهای مورد حمایت ایران حمله شده، اعلام کرد: دستور تخلیه ساختمان کنسولگری آمریکا در بصره را صادر کرده است.

در واکنش به این اقدام، وزارت خارجه عراق  در بیانیه‌ای اعلام کرد: از تصمیم وزیر خارجه آمریکا برای خروج کارکنان کنسولگری این کشور در بصره و هشدار به شهروندان آمریکایی از سفر به عراق متاسف هستیم.

تریتا پارسی، رئیس شورای ملی ایران- آمریکا (نایاک) نیز در توییتی نوشت که تعطیلی کنسولگری آمریکا در بصره به بهانه ایران، زمینه‌ساز جنگی با کشور ایران است.

همچنین محمد باقر حکیم در یادداشتی نوشت: آمریکا و رسانه‌های وابسته به آنها در روزهای اخیر اتهاماتی غیر واقعی در خصوص ایران در عراق مطرح کرده‌اند تا جو کاذبی را علیه تهران در عراق به راه اندازند و فشار بر ایران را افزایش دهند .

عبدالله‌ پور از اعتراض بقایی و جوانفکر به احکام صادره خبر داد و گفت که نسبت به حکم صادر شده اخیر برای بقایی مبنی بر ۶ ماه حبس تعزیری اعتراض کرده است و صبح امروز درخواست تجدیدنظرخواهی خود را در رابطه با حکم صادره علیه ایشان در رابطه با اتهام  توهین به مسئولان ثبت کردیم. وی در رابطه با اتهام علی اکبر جوانفکر خاطرنشان کرد: موکلم به اتهام اقدام علیه امنیت ملی در پی آتش زدن حکم حمید بقایی در مقابل سفارت انگلیس به ۵ سال و یک ماه حبس محکوم شده که نسبت به حکم صادره در دادگاه انقلاب درخواست واخواهی خواهیم کرد.

همچنین تردست از تحقیقات مجدد در پرونده واردکنندگان تلفن همراه با ارز دولتی خبر داد. وکیل مدافع ۵ نفر از متهمان پرونده واردات تلفن همراه با ارز دولتی و فروش آن به قیمت بالا  در این باره اظهار کرد: دادگاه در حال تحقیقات مجددی است و بر همین اساس امروز جلسه دیگری در دادگاه برگزار شد؛ درحالی که باید این تحقیقات در دادسرا و قبل از ارسال پرونده به دادگاه انجام می‌شد.

بهمن کشاورز نیز گفت: تعیین مهلت ۶۰ روزه برای اجرای ماده واحده قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان امری استثنایی و خلاف اصل است چون پس از گذشتن ۱۵ روز از تاریخ درج این قانون در روزنامه رسمی قانون مذکور لازم الاجرا است و آثار آن متجلّی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =