کد خبر : 116230
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
-

مدیریت در حال راه رفتن، تاثیر شگفت‌انگیز آموزش MBA و DBA

مدیریت در حال راه رفتن، تاثیر شگفت‌انگیز آموزش MBA  و DBA

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام موسسه آموزش  پردازان، «خوان‌پریشی Dyslexia» نوعی معلولیت ذهنی آموزشی است که فرد مبتلا به چنین عارضه‌ی چنان در درک و یادگیری با چالش مواجه است که حتی برای خاطرسپاری کلمات عادی و یادآوری چهره افراد هم با مشکل مواجه است. بیماری­‌ها برای افراد استثنا قائل نیستند. «سِر ریچارد چارلز نیکولاس

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام موسسه آموزش  پردازان، «خوان‌پریشی Dyslexia» نوعی معلولیت ذهنی آموزشی است که فرد مبتلا به چنین عارضه‌ی چنان در درک و یادگیری با چالش مواجه است که حتی برای خاطرسپاری کلمات عادی و یادآوری چهره افراد هم با مشکل مواجه است. بیماری­‌ها برای افراد استثنا قائل نیستند. «سِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون» چیزی را جایگزین ضعف مادرزادی خود کرده که بسیاری از مدیران سالم و توانمند به دلایل مختلف از آن بی‌اطلاع هستند.

از نظر انگلیسی‌ها و بیش از  ۲۵ هزار کارمندی که در مجموعه‌های تحت مدیریت او کار می‌کنند او نه یک میلیونر یا فقط یک تاجر، بلکه یک مدیر و کارآفرین افسانه‌ای است.

یک قانون نانوشته مدیریتی از زبان «پیتر دراکر» نقل شده که: «چیزی که قابل اندازه‌گیری و بررسی دقیق باشد قابل مدیریت نیست» شاید بهتر است بگویم نیازی به مدیریت ندارد. مدیریت در جایی معنی پیدا می‌کند که معیارها و شاخص‌ها پیچیده‌تر از مشاهده‌ و درک مستقیم افراد باشد، چنین جایی دنیای ابهامات است و به بینشی نیاز دارد که بتوان آنچه برای دیگران قابل مشاهده نیست را نه‌تنها دید، بلکه واشکافی و تحلیل کرد. علمی که بتواند مدیران را درک، واشکافی و ساخت چنین آینده‌ای همراهی کند رشته مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) و  دکتری ارشد کسب و کار (DBA)  است. این مسیری است که بسیاری مدیران کسب و کار از جمله ریچارد برانسون افسانه‌ای علی‌رغم ضعف و محدودیت‌هایی که داشتند، دنبال کردند. او یک مدیر آینده‌ساز است.

سازمان‌ها و صنایع پیوسته به‌دنبال شوالیه‌هایی هستند (شما بخوانید مدیران) که بتوانند تغییرات بزرگ رقم­زده و در مقابل چالش‌های چند وجهی شرکت، بازار، نیروی انسانی، سرمایه و غیره تصمیم‌های خردمندانه و جسورانه بگیرند. ریچارد برانسون می‌گوید: «اگر مدیر سازمان یا صاحب کسب و کاری هستید بدون شک در موقعیتی هستید که می‌توانید تغییرات بزرگ ایجاد کنید» دانش مدون مدیریت کسب و کار MBA و DBA اصول ایجاد این تغییرات خردمندانه را به شما نشان می‌دهد و موسسه آموزش عالی فن پردازان مسیر درست دستیابی به این دانش ارزشمند را برای شما تسهیل می‌کند. بزرگترین دستاورد این موسسه استفاده از ماحصل دانش MBA و DBA برای ترویج دانش مدیریت است. این دستاوردهای کارآمد کمک کرده که موسسه آموزش عالی فن پردازان به کمک روش‌های مدرن آموزشی مجوز آموزش و اعطای مدارک مورد تأیید وزارت علوم را به دانش­­ پذیران را کسب کند.

تست‌ها و مصاحبه‌های مدیریت برخلاف سایر مهارت‌ها و تخصص‌های علمی مهندسی، قابل مشاهده عینی و ارزیابی سریع نیست. أخذ مدارک بین المللی این دو رشته‌ی پرکاربرد نیز از طریق دانشگاههای معتبر خصوصا برای مدیرانی که به‌صورت روزمره درگیر مسئولیت‌های اجرایی هستند بسیار زمان‌بر است. آموزش عالی دوره مدیریت کسب و کار بهترین و کارآمدترین روشی است که امروزه در دنیا ارائه و دنبال می‌شود. دانش‌پذیران و مدیران  پس از طی دوره آموزشی MBA و DBA  قادرند مدرک رسمی بین‌المللی از وزارت علوم دریافت کرده و همچنین بر سوابق علمی اجرایی و تحصیلی خود بیافزایند.

برای اینکه شما آینده‌ساز سازمان و صنعت خودتان باشید الزامی نیست لقب افتخاری شوالیه دریافت کنید یا نگران محدودیت‌های جزئی پیش روی­تان باشید، می‌توانید تجربه‌های خودتان در زمینه مدیریت را صرف‌نظر از این که در چه رشته‌ای تخصص یا تحصیلات آکادمیک دارید را به سابقه ای معتبر تبدیل کرده و در صورت نیاز دوره‌ی تحصیلات تکمیلی خودتان را در موسسه آموزش عالی فن پردازان، طی کنید. مشاوران موسسه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. با ما مشورت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 4 =