کد خبر : 116316
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
-

تولیدکنندگان موظف به دریافت گواهی ماشین اسقاطی برای تولید خودرو جدید شدند

تولیدکنندگان موظف به دریافت گواهی ماشین اسقاطی برای تولید خودرو جدید شدند

به گزارش قائم آنلاین، سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه امروز اصلاح ماده ۶۰ قانون برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار داشت که نهایتا تصویب شد. وی افزود:

به گزارش قائم آنلاین، سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه امروز اصلاح ماده ۶۰ قانون برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار داشت که نهایتا تصویب شد.

وی افزود: با اصلاح ماده ۶۰ قانون برنامه ششم توسعه، به ازای هر ۲۵ هزار نفر یک دستگاه شتاب‌نگاری زلزله ایجاد خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: همچنین بررسی طرح هادی و جامع روستایی در فرآیند بازسازی نیز در ادامه بررسی ماده ۶۰ قانون برنامه ششم توسعه بود که بر این اساس مقرر شد رعایت این طرح حتما در فرآیند بازسازی‌ها لحاظ شده و مورد توجه قرار گیرد.

حسینی کیا ادامه داد: در ادامه نشست هم الحاق یک تبصره به قانون هوای پاک انجام شد که به موجب آن تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت در داخل کشور موظفند به ازای هر ۴ خودرو یا موتور سیکلتی که تولید می‌کنند از مراکز اسقاط گواهی یک خودرو اسقاط فرسوده دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + هجده =