کد خبر : 116105
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
-

کشفیات ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

کشفیات ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، ذبیح الله پهلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: قاچاق نوعی اقدام تروریستی است که هدف آن تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است. وی با اشاره به این که، هدف دیگر قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است، اظهار داشت:به منظور مقابله با

به گزارش قائم آنلاین، ذبیح الله پهلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: قاچاق نوعی اقدام تروریستی است که هدف آن تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به این که، هدف دیگر قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است، اظهار داشت:به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.

مفخمی از کشف ۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گشته خبر داد و تصریح کرد:در این راستا ۶ هزارلیتر سوخت ،۱۲۱ هزار نخ سیگار ، ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و ۱۳۵ دستگاه لوازم و تجهیزات رایانه ای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران کشف ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق،۲ هزار شاخه گیاه چلم و ۸۹ تن برنج خارجی را از دیگر موفقیت های این طرح ها برشمرد و اظهار داشت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

مفخمی با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی های ملی است،اذعان داشت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

وی با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغتل جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 1 =

دکور پرده شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

خودمون به خودمون داریم بد می کنیم ..