کد خبر : 115877
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
-

نماینده رامهرمز: سخنان رییس‌جمهور در نیویورک هوشمندانه و عزتمندانه بود

نماینده رامهرمز: سخنان رییس‌جمهور در نیویورک هوشمندانه و عزتمندانه بود

به گزارش قائم آنلاین، اقبال محمدیان در گفت‌وگو ، درباره سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و دستاوردهای این سفر گفت: سخنان رییس‌جمهور و مجموعه گفت‌وگوهای دو و چند جانبه و ملاقات‌ها و نشست‌های خبری ایشان و وزیر امور خارجه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل اقدامی منطقی و توام با عقلانیت، هوشمندی

به گزارش قائم آنلاین، اقبال محمدیان در گفتوگو ، درباره سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و دستاوردهای این سفر گفت: سخنان رییسجمهور و مجموعه گفتوگوهای دو و چند جانبه و ملاقات‌ها و نشست‌های خبری ایشان و وزیر امور خارجه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل اقدامی منطقی و توام با عقلانیت، هوشمندی و تدبیر بود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، پرستیژ و ارزش سخنان رییسجمهور کشورمان در مقابل سخنان مسخره رییسجمهور آمریکا را مورد تاکید قرار داد و افزود: سخنان دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل توجه حاضران در مجمع عمومی را به خود جلب کرد. سخنان عزتمندانه و هوشمندانه ایشان به گونهای بود که ملتهای جهان متوجه صلحدوستی جمهوری اسلامی ایران از یک سو و زیر بار زور نرفتن ملت مسلمان ایران شدند در حالی که همانطور که جهان به چشم دید سخنان ترامپ دیوانه در مجمع عمومی سازمان ملل خنده و تمسخر نمایندگان برخی کشورها را سبب شد.

محمدیان ادامه داد: این سخنان نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است. سخنان رییسجمهور درباره صلحطلب بودن ملت ایران قبلا و در طول سالهای حین و بعد از جنگ تحمیلی بر جهان نمایان شده بود. ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کشورهای استکباری و ایادی منطقهای آنها گرفتار جنگ و ترور شد و از این ناحیه لطمات جسمی و جانی فراوانی به هزاران خانواده ایرانی وارد شد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس تاکید کرد: امکانات نظامی لازمه سپر دفاعی کشور است و مورد حمایت مردم، دولت، مجلس و سایر دستگاههای کشور است. بنیه دفاعی بسیار قوی ایران تاثیر زیادی در مهار کشورهای گرگ صفت استکباری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =