کد خبر : 115886
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
-

میرزایی‌نیکو: رئیس‌جمهور در سازمان ملل راهبرد ایران را تشریح کرد

میرزایی‌نیکو: رئیس‌جمهور در سازمان ملل راهبرد ایران را تشریح کرد

به گزارش قائم آنلاین، قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را از موضع اقتدار ارزیابی کرد و گفت: آقای روحانی به جای جواب دادن به توهین‌های ترامپ آنچه اسلام به آن تاکید دارد و مردم هم خواستار آن هستند را بیان کرد و امیدواریم گوش شنوایی

به گزارش قائم آنلاین، قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را از موضع اقتدار ارزیابی کرد و گفت: آقای روحانی به جای جواب دادن به توهین‌های ترامپ آنچه اسلام به آن تاکید دارد و مردم هم خواستار آن هستند را بیان کرد و امیدواریم گوش شنوایی برای آن وجود داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم بیانیه قبل از سخنرانی آقای روحانی و موضع‌گیری موگرینی به کمک هم پازلی را تشکیل دهد.

نماینده مردم دماوند در مجلس ادامه داد: متاسفانه در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس حتی یک نفر هم اشاره‌ای به سخنان آقای روحانی نکردند. ای کاش تیم رسانه‌ای دولت در مجلس فعال‌تر بود و امیدواریم در روزهای آینده اقداماتی در این راستا انجام شود.

وی اضافه کرد: آقای روحانی موضع ایران درباره مذاکره و رتق و فتق امور از این راه را تشریح کرد اما در عین حال عنوان شد که این مذاکره شرط دارد و این طور نیست که بخواهند همه چیز را یکجانبه لغو کنند و بعد یکجانبه هم دیدار کنند. ایشان گفت که در مقابل اتهام، اتهام در مقابل نقض، نقض و در مقابل تعهد، تعهد نشان خواهیم داد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: رئیس جمهور در سخنان خود راهبرد و نقشه راه ایران را برای مردم توضیح داد و نشان داد که ایران علی‌رغم جوی که ساخته‌اند به دنبال سلاح و کلاهک هسته‌ای نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =