کد خبر : 115912
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
-

مسئولان دولتی به فکر حل مشکلات مردم نیستند

مسئولان دولتی به فکر حل مشکلات مردم نیستند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمیان در خطبه‌های امروز نماز جمعه بابل اظهار کرد:  هرکس در زندگی آرزوهایش زیاد شود، رضایتش از زندگی کم خواهد شد، آرزو یکی از عوامل نارضایتی از زندگی‌است،  انسان‌های دارای آرزوهای طولانی، لذت زندگی را در چیزهایی می‌بینند که از آن احساس رضایت می‌کنند. وی افزود: وقتی داشته‌های خود

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمیان در خطبه‌های امروز نماز جمعه بابل اظهار کرد:  هرکس در زندگی آرزوهایش زیاد شود، رضایتش از زندگی کم خواهد شد، آرزو یکی از عوامل نارضایتی از زندگی‌است،  انسان‌های دارای آرزوهای طولانی، لذت زندگی را در چیزهایی می‌بینند که از آن احساس رضایت می‌کنند.

وی افزود: وقتی داشته‌های خود را کم بشمارید، خدا را کمتر شکر می‌کنید و کم‌کم دست از شکرگزاری خداوند متعال دست برمی‌دارید، برای رضایت‌مندی از زندگی باید آرزوهای طولانی خود را از بین ببرید، انسان‌های متکبر آن دسته از انسان‌هایی هستند که همیشه تلاش می‌کنند خودشان را به دیگران نشان بدهند و خود را تمجید و ستایش کنند  که این روش و سبک زندگی دارای آفت‌های متعددی است،معمولا افرادی که احساس حقارت می‌کنند متکبر به شمار می‌آیند.

امام‌جمعه موقت بابل با اشاره به حادثه تروریستی اهواز ادامه داد:  این حادثه تروریستی را محکوم می‌کنیم و شایسته است یادو خاطره شهدای مظلوم این حادثه را همیشه گرامی بداریم.

این مسئول تصریح کرد: موضوع مهم سیاسی این چند مدت، اجلاسیه سازمان ملل متحد و شورای امنیت بود که اوج روحیه استکباری رییس‌جمهوری آمریکا در این اجلاسیه به جهان نشان داده شد، در سازمان ملل و شورای امنیت سخنان ترامپ با پوزخند حضار مواجه و آمریکا به انزوا رفت، در سازمان ملل که فلسفه وجودی آن زبان دیپلماتیک است، رییس‌جمهور آمریکا زبان تهدیدآمیز می گشاید، با لحن دیکتاتوری همه دنیا را رعیت خود می‌خواند و به کشورهای مستقل دیگر دنیا حمله می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمیان گفت:  رویکرد آمریکا در مقابل چین، روسیه و دیگر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی منجر به انزوای این دولت در سطح جهان خواهد شد، ترامپ در سخنرانی خود از رییس‌جمهور ایران به عنوان فردی دوست‌داشتنی یاد می‌کند و در جای دیگر اتهامات و حملات تند را به رییس‌جمهور  و ملت ایران روا می‌دارد، در جایی خود را حامی ملت ایران می‌داند و در عمل تحریم‌های تند ملت ایران ر ا تحت فشار شدید قرار می‌دهد، در جایی حاکمیت کشور ما را مورد تهدید قرار می‌دهد و از طرف دیگر ادعای احترام به ملت ایران دارد،  اینها نشان می‌‌دهد که ترامپ دچار تزلزل و چند‌گانگی شخصیت است.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا افزود: آمریکا ۴۰ سال ما را تهدید به تحریم می‌کند و محاصره اقتصادی انجام می‌دهد، دیگر تحریمی نمانده است که آمریکا از ۱۳ آبان می‌خواهد ما را تحریم کند، ما باید از فرصت تحریم برای تعامل با دیگر کشورهای دنیا استفاده کنیم و با تدبیر درست می‌توانیم به راحتی از این وضعیت عبور کنیم.

خطیب‌جمعه موقت بابل خاطرنشان کرد: علت حمله، تهاجم و فشار آمریکا علیه ملت ایران از میان صدها کشور دنیا آن است که از گفتمان انقلاب اسلامی و گسترش ایدئولوژی اسلام در سطح جهانی احساس خطر می‌کند است و آمریکا در راستای پروژه ایران‌هراسی رویکرد خود را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: هدف دیگر فشار آمریکا بر ایران برای گرفتن امتیاز از ایران و تجدیدنظر در برجام است، اگر آرمان‌ها و ایده‌آل‌های ما برای آنها خطرناک نبود خود را این قدر به زحمت نمی‌انداختند، به اذعان یک سناتور آمریکایی این آمریکا است که ملت ایران را همواره مورد تهدید و فشار قرار داده است.

امام‌جمعه موقت بابل تاکید کرد: آمریکایی‌ها ۵۰ سال است منابع ایران را غارت می‌کنند، حمایت از رژیم دیکتاتور پهلوی و تقابل با انقلاب اسلامی با آن همه پشتوانه مردمی، تحمیل جنگ  هشت ساله به ایران، حمایت از گروهک‌های تروریستی، ایجاد انواع تحریم‌ها و ۱۰ها توطئه، همه در کارنامه سیاه آمریکا علیه ملت ایران وجود دارد و با این همه اقدامات، آمریکا حتی یک عذرخواهی هم از ملت ما انجام نداد، آیا با چنین رژیمی می‌توان به مذاکره کرد؟

وی در پایان با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گفت: مسئولان به نابسامانی‌های اقتصادی در داخل کشور پایان دهند، باید وضعیت اقتصاد داخلی سرو سامان پیدا کند زیرا فشارهای اقتصادی ممکن است به انفجار بی‌انجامد، متاسفانه اقتصاد داخل رها شده و دولتمردان به فکر حل مشکل نیستند، چگونه از وزیری که می‌گوید من را به زور وزیر کردند، انتظار حل مشکلات مردم را می‌توان داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =