کد خبر : 115910
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
-

مسئولان باید صدای مردم را بشنوند

مسئولان باید صدای مردم را بشنوند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: ورزشکاران به‌عنوان الگوی جوانان با رفتار و کردار خود بر بسیاری از مردم به‌ویژه قشر جوان تأثیر می‌گذارند. وی بابیان اینکه مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: ورزشکاران به‌عنوان الگوی جوانان با رفتار و کردار خود بر بسیاری از مردم به‌ویژه قشر جوان تأثیر می‌گذارند.

وی بابیان اینکه مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ناشی از روحیه بسیجی و جهادی بوده است گفت: اگر در کشور روحیه بسیجی وجود داشته باشد مملکت به دست صاحب اصلی خود صاحب‌الزمان(عج) خواهد رسید.

امام‌جمعه جویبار خاطرنشان کرد: باید به جانبازان و خانواده‌های شهدا توجه ویژه‌ای داشت زیرا استقلال و امنیت امروز کشورمان از ایثار، فداکاری و خون شهدا است.

نادعلی زاده به جنگ مشکلات اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: ما در کشور کمبود کالا نداریم ولی برخی افراد به دلیل جنگ روانی در فضای مجازی در حال انبار کردن کالا هستند.

وی بابیان اینکه مردم ایران شریف‌ترین مردم در دنیا هستند و باید قدر این ملت را دانست تأکید کرد: مسئولان باید صدای مردم را بشنوند و از کاستی‌ها و کمبودهای مردم اطلاع داشته باشند و در جهت رفع آن اقدام کنند.

امام‌جمعه جویبار به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: هر جا که آمریکا و عربستان و برخی کشورهای اروپایی وارد یک کشور شدند بدبختی، بردگی و فلاکت آوردند و به حیات خلوتی برای خود تبدیل کردند.

نادعلیزاده گفت: دشمنان به دنبال تبدیل کردن ایران به کشوری مثل سوریه و یمن هستند ولی این آرزوی محال باوجود نیروهای امنیتی و مدافعان حرم جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =