کد خبر : 115906
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
-

محور کندوان عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

محور کندوان عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان در برخی مقاطع پرحجم است. وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان در برخی مقاطع پرحجم است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: همچنین در هفته جاری محدویتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه نداریم.

وی تصریح کرد: باتوجه به تردد مسافران و همچنین آمد و شد بومیان به ییلاق‌های استان بحث محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد که معمولا عصر روزهای جمعه و ایام تعطیل اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: باتوجه به فرارسیدن پاییز ترافیک تابستان در محورهای مازندران به پایان رسید و شاهد جاده‌های خلوت هستیم که لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

قدمی از رانندگان خواست: با توجه به تعطیلات پایان هفته هنگام رانندگی علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 6 =