کد خبر : 115896
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
-

مادورو: از سفر رئیس حقوق بشر سازمان ملل به ونزوئلا استقبال می‌کنیم

مادورو: از سفر رئیس حقوق بشر سازمان ملل به ونزوئلا استقبال می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اظهار نظر از سوی نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا پس از آن مطرح شد که میچل باچله، رئیس حقوق بشر سازمان ملل به کاراکاس تاکید کرد تا به بازرسی بین‌المللی اجازه دهد تا اوضاع حقوق بشر در این کشور آمریکای لاتین را مورد بررسی قرار

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اظهار نظر از سوی نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا پس از آن مطرح شد که میچل باچله، رئیس حقوق بشر سازمان ملل به کاراکاس تاکید کرد تا به بازرسی بین‌المللی اجازه دهد تا اوضاع حقوق بشر در این کشور آمریکای لاتین را مورد بررسی قرار دهد.

مادورو در پاسخ به خبرنگاران در سازمان ملل که پرسیده بودند آیا وی حضور چنین هیاتی را برای ارائه گزارش درباره وضعیت حقوق بشر در ونزوئلا می‌پذیرد یا خیر، گفت:‌ البته، هر زمان که رئیس حقوق بشر سازمان ملل بخواهد، این کار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: باچله باید با وزارت خارجه ونزوئلا زمانی که می‌خواهد به کشورمان بیاید، هماهنگ کند. همیشه او را مورد استقبال قرار می‌دهیم.

اوایل روز پنجشنبه، شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ای را درباره نگرانی‌های جدی در زمینه نقض‌های گسترده حقوق بشر در ونزوئلا منتشر و به این کشور تاکید کرد تا به باچله اجازه دهد گزارشی را درباره وضعیت حقوق بشر در ونزوئلا با حضورش در این کشور ارائه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 1 =