کد خبر : 115920
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
-

جذاب‌ترین سه‌چرخه‌های دنیا +تصاویر

جذاب‌ترین سه‌چرخه‌های دنیا +تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، تقریبا همه‌ی خودروهایی که ما می‌رانیم چهار چرخ دارند و همین امر باعث شده است فراموش کنیم خودروهایی هم هستند که یک چرخ کم‌تر از خودرهای معمولی دارند. سه‌چرخه‌ها وسایل نقلیه جالب و با قدمتی هستند. اما تصور ما از آن‌ها به موتورهای سه‌چرخ ختم می‌شود. آن‌ها می‌توانند بسیار جذاب نیز

به گزارش قائم آنلاین، تقریبا همه‌ی خودروهایی که ما می‌رانیم چهار چرخ دارند و همین امر باعث شده است فراموش کنیم خودروهایی هم هستند که یک چرخ کم‌تر از خودرهای معمولی دارند. سه‌چرخه‌ها وسایل نقلیه جالب و با قدمتی هستند. اما تصور ما از آن‌ها به موتورهای سه‌چرخ ختم می‌شود. آن‌ها می‌توانند بسیار جذاب نیز باشند.

جذاب‌ترین سه‌چرخه‌های دنیا + تصاویر

در این خبر پنج عدد از جذاب‌ترین سه‌چرخه‌‌‌های دنیا را بررسی می‌کنیم.

۱- Campagna T-Rex

جذاب‌ترین سه‌چرخه‌های دنیا + تصاویر

Campagna T-Rex از کانادا می آید و یکی از خشن‌ترین سه‌چرخه‌هایی است که تاکنون ساخته شده است. این خودروی آینده‌نگر هیچ‌کس را از قلم نینداخته است و T-Rex دارای چند مدل مختلف موتور است که بهترین آن یکی از مدل های شش سیلندر با ظرفیت ۱٫۶۵ لیتری است. این موتور ۱۶۰ اسب بخار و ۱۲۹ پوند-فوت گشتاور را ارائه می دهد.

۲- Carver One

جذاب‌ترین سه‌چرخه‌های دنیا + تصاویر

فروش این مدل در سال ۲۰۰۲ آغاز شد.بدنه قابل چرخش آن این وسیله نقلیه را منحصر به فرد می‌کند. با وجود این‌که این یک وسیله نقلیه سه چرخ است، دارای دو صندلی است و توسط یک موتور بنزینی با چهار سیلندر و قدرت ۶۸ اسب بخار به حرکت در می‌آید.سرعت آن ۱۱۵ مایل در ساعت است و می‌تواند تنها در ۸٫۰ ثانیه به سرعت ۱۱۵ مایل بر ساعت برسد.

۳-Elio P5

جذاب‌ترین سه‌چرخه‌های دنیا + تصاویر

معمولا سه چرخه دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو هستند ولی Elio P5 برعکس است. این خودرو زیبا و جالب است. این خودرو دارای یک موتور بنزینی ۰٫۹ لیتری سه سیلندر است که ۵۵ اسب بخار انرژی تولید می کند. همچنین بالاترین سرعت این مدل ۹۹ مایل در ساعت است و می‌تواند در ۹٫۶ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت برسد.

۴Polaris Slingshot

جذاب‌ترین سه‌چرخه‌های دنیا + تصاویر

Polaris شرکتی است که متخصص ساخت وسایل نقلیه روی برف و چهارچرخ است، اما این شرکت سه چرخه‌ای به نام Slingshot را تولید کرده است. یک چرخ در پشت ماشین قرار دارد و دو چرخ دیگر در جلو و قسمت داخلی این ماشین ضد آب است. این سه‌چرخه دارای یک موتور ۲٫۴ لیتری با قدرت ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۱۶۶ پوند-فوت است.

۵- Toyota i-ROAD

جذاب‌ترین سه‌چرخه‌های دنیا + تصاویر

ما در حال تغییر به چیزی مدرنتر هستیم. کانسپت I-ROAD تویوتا خودروی شهری طراحی شده برای استفاده شخصی است. درست مثل هر مدل دیگر در لیست، این خودرو تنها سه چرخ دارد، اما ماشین جمع و جور تر است. طول آن ۲۳۵۰ میلی متر، ارتفاع ۱۴۴۵ میلی متر و فاصله چرخ ۱۷۰۰ میلی متر است. با وجود کوچک بودن، I-ROAD یک خودروی دو سرنشین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =