کد خبر : 115882
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
-

بختیار: سخنان رییس‌جمهور در سازمان ملل اقتدار ایران را به دنیا نشان داد

بختیار: سخنان رییس‌جمهور در سازمان ملل اقتدار ایران را به دنیا نشان داد

به گزارش قائم آنلاین، علی بختیار در گفت‌وگو ، با اشاره به سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: نکته مهمی که در سخنان رییس جمهور نهفته بود، این بود که آمریکایی‌ها قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض کردند و با نقض آن به ادامه‌ی خباثت خود علیه جمهوری اسلامی ایران که از سال‌های

به گزارش قائم آنلاین، علی بختیار در گفت‌وگو ، با اشاره به سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: نکته مهمی که در سخنان رییس جمهور نهفته بود، این بود که آمریکایی‌ها قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض کردند و با نقض آن به ادامه‌ی خباثت خود علیه جمهوری اسلامی ایران که از سال‌های قبل در پیش گرفته بودند، افزودند. این امر نشان داد که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و هر مذاکره با آمریکایی‌ها حتی اگر به سرانجام نیز برسد قابل اعتماد نیست.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رییس جمهور در سخنان خود مطرح کرد که ایران در عین بی‌اعتمادی که از آمریکا دیده بود با حسن نیت با او مذاکره کرد، اما آنها در عوض قطعنامه شورای امنیت را زیرپا گذاشتند.

بختیار تصریح کرد: اظهارات رییس جمهور عزتمندانه بود و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد. لحن صحبت‌های رییس جمهور از یک آرامش و وقار برخوردار بود که مختص به فرهنگ غنی ایران است. دنیا با این وضعیت حتما به سمتی می‌رود که آمریکا در انزوا قرار خواهد گرفت.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: علی‌رغم این‌که آمریکا به دنبال منزوی کردن ایران است اما تعاملات و نشست‌هایی که رییس جمهور با روسای جمهور مختلف برگزار کرده است قطعا شرایط را به گونه‌ای جلو می‌برد که جمهوری اسلامی ایران بدون حضور آمریکا با ۱+۴ بتواند در برجام به جلو حرکت کند. همان‌طور که مسئولین اعلام کردند اگر مسئولین آمریکا بخواهد به برجام برگردد پیش‌ شرط‌هایی وجود خواهد داشت و این کار به سادگی انجام نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − یک =