کد خبر : 115650
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
-

۵۳ نفر در جاده‌های مازندران جان باختند

۵۳ نفر در جاده‌های مازندران جان باختند

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تعداد کل متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال، ۵۳ نفر شامل ۴۱ مرد و ۱۲ زن می‌باشد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵ درصد کاهش داشته است. وی افزود: از کل متوفیان

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تعداد کل متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال، ۵۳ نفر شامل ۴۱ مرد و ۱۲ زن می‌باشد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از کل متوفیان حوادث رانندگی مرداد ماه، ۳۹ نفر در جاده‌های برون شهری، ۱۱ نفر محور درون شهری، و ۳ نفر در راه روستایی جان خد را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با ۱۰ فوتی، آمل، محمودآباد و جویبار هر کدام با ۶ فوتی و شهرهای رامسر، گلوگاه، تنکابن، بابلسر، فریدونکنار و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد ۱۹ مورد عابر، ۱۳ مورد موتور سوار، ۱۱ نفر راننده و ۱۰ مورد سرنشین بوده‌اند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سال‌جاری، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر بیان کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل هزار و ۶۹۴ نفر اعلام شده بود.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در پایان متذکر شد: از آنجائی‌که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی رخ داده است، می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات گام بر داریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + نه =