کد خبر : 115655
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
-

مسؤولان در جنگ اقتصادی بهتر عمل کنند

مسؤولان در جنگ اقتصادی بهتر عمل کنند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اساس مبارزه، حرکت امام و پیروزی انقلاب بر پایه کمال و رسیدن انسان به انسانیت است این مسیر، مسیر بسیار سختی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اساس مبارزه، حرکت امام و پیروزی انقلاب بر پایه کمال و رسیدن انسان به انسانیت است این مسیر، مسیر بسیار سختی است و موانع فراوانی هم بر سر راه است.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ آیه در باب جهاد و مبارزه در قرآن کریم وجود دارد و هفته دفاع مقدس به‌عنوان یک مقدمه برای مبارزه است که در جنگ بدر، احد و خیبر هم‌چنین بود.

امام‌ جمعه سیمرغ بابیان اینکه فرمان مقتدرانه مقام معظم رهبری را در رابطه با موضوع اهواز شنیدیم، تصریح کرد: شما ریشخند جهانی را در چهره قدرت باطل، ضد فضیلت‌ها و ارزش‌ها را دیدید اگرچه این قدم اول افشاگری نیست و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هم دشمن را می‌شناسیم و هم از قدرت دشمن باخبر هستیم و متوجه هستیم جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی است.

امام‌جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی دشمن در ادامه نا موفقیت‌هایش محک دیگری برای ملت ما هست، اظهار کرد: در جبهه‌های جنگ بدون امکانات جنگیدیم و امروز هم مطمئن هستیم این قدرت در مردم برای مبارزه اقتصادی وجود دارد و لازم است مسؤولین ما در حوزه جنگ اقتصادی بهتر عمل کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش تذکر جنگ اقتصادی را دادند و لازم است مسؤولین فکری کرده و اجازه ندهد با هر اتفاقی دچار مسائلی شویم که سزاوار این ملت نیست.

یوسفی در پایان گفت: از مجموعه مدیریت کشور مسؤولین انتظار می‌رود در جنگ اقتصادی پوزه دشمن را به خاک بمالند.

محمد برمر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها در سال‌های حماسه، خون و خطر است.

وی افزود: جنگ ایران و رژیم بعث عراق در شهریور ۵۹ تنها جنگی است در طول تاریخ بشریت خصوصاً تاریخ ایران که طی ۲۰۰ سال حکومت‌های رژیم‌های فاسد فجری و پهلوی نزدیک به یک‌میلیون مترمربع از خاک این کشور طی قراردادهای یک روز از انتزاع ایران خارج شد اما ارتشیان، سپاهیان، نیروهای همیشه قهرمان بسیج و همه اقشار میدان جنگ را پر کردند و طی هشت سال با بیش از ۲۰۰ هزار شهید، ۵۰۰ هزار جانباز، هفت هزار مفقودالاثر و بیش از ۳ میلیون رزمنده حتی نگذاشتند یک سانتی‌متر از خاک ایران جدا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ بابیان اینکه پیروز شدن در میدان جنگ و به زمین زده پوزه بلوک شرق و غرب در رأس آمریکا و شوروی نبود، تصریح کرد: هدف اصلی جنگ اعتلای کلمه حق و به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان حامی همیشگی مظلومین و مستضعفین در نظام خلفت بود که این اتفاق به برکت مجاهدت‌های هم‌رزمان ما و شما محقق شد.

این مسؤول ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز که باعث شهادت و مجروحیت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد،، گفت: ترور کور هم‌وطنان عزیز ما حکایت از این می‌کند که پیام تاریخی امام راحل در ۲۹ تیر سال ۶۷ مقارن با پذیرش صلح و قطع‌نامه ۵۹۸ هنوز این جنگ تمام نشده و میدان مبارزه و باب شهادت به روی مشتاقان باز است.

برمر در پایان با تأکید بر اینکه مطمئناً مسؤولین انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان مقتدر نیروهای مسلح پاسخ سخت و خشن به این حرکت کور و وحشیانه خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =