کد خبر : 115538
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۴۰
-

طلافروش متواری تهرانپارس دستگیر شد

طلافروش متواری تهرانپارس دستگیر شد

به گزارش قائم آنلاین، سردار علیرضا لطفی ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پرونده ای از اواخر شهریور ماه سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس – خیابان فرجام پس از دریافت بیش از ۲۴۵ میلیارد

به گزارش قائم آنلاین، سردار علیرضا لطفی ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پرونده ای از اواخر شهریور ماه سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس – خیابان فرجام پس از دریافت بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان از بیش از ۴۰۰۰ نفر از شهروندان ، متواری شده بود . 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه اقدام به دریافت پول از مالباختگان کرده و در مجموع با تحصیل بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان متواری شده است .

وی ادامه داد:مالباختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخته کرده بگونه ای که حتی مالباخته ای در شکایت خود عنوان داشته است که به واسطه اطمینانی که به متهم داشته بیش از ۴ میلیارد تومان پول به وی پرداخت کرده است !!!

سردار لطفی اعلام کرد: اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این متهم انجام شد و سرانجام متهم پرونده در مورخه  سوم مهرماه ۱۳۹۷ دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر قرار قانونی از سوی بازپرس  پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − یازده =