کد خبر : 115595
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
-

آمریکا دنبال خالی کردن خاورمیانه از تفکر انقلابی است

آمریکا دنبال خالی کردن خاورمیانه از تفکر انقلابی است

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسین دهقان چهارشنبه‌شب در یادواره ۱۰ هزار و ۴۸ شهید شهرستان آمل با بیان اینکه آمل کارنامه درخشانی از ابتدای انقلاب اسلامی‌تاکنون به همراه خود دارد، اظهار کرد: ملت ایران هیچ‌گاه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ را فراموش نخواهد کرد. وی با بیان اینکه ششم بهمن اتفاقی زرین در تاریخ آمل

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسین دهقان چهارشنبه‌شب در یادواره ۱۰ هزار و ۴۸ شهید شهرستان آمل با بیان اینکه آمل کارنامه درخشانی از ابتدای انقلاب اسلامی‌تاکنون به همراه خود دارد، اظهار کرد: ملت ایران هیچ‌گاه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ را فراموش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ششم بهمن اتفاقی زرین در تاریخ آمل به شمار می‌رود، اظهار داشت: آمل شهر هراز سنگر است که با اتفاق ششم بهمن آمل برای تمامی‌ رزمندگان و مبارزانی که در دنیا برای خدا و اهداف انقلاب اسلامی‌ می‌جنگند درس آموز است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم آمل با تمام داشته‌های خودشان در شهر حضور پیدا کردند و همه جا را سنگر کردند، تاکیدکرد: مردم آمل نقشه کمونیست‌ها را با هزاران سنگری که برای دفاع از انقلاب ساختند خنثی کردند.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه روحیه دفاع از حریم حرمت مکتب الهی اسلام در خون و جان ملت ایران دمیده شده و ماندگار است، اذعان داشت: توکل به خدا و روحیه جهادی این روحیه را به ملت ایران می‌دهد تا با هرانچه در اختیار دارد برای دفاع از کشور خود بپاخیزد.

دهقان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمامی‌ قدرت‌های بزرگ دنیا در مقابل ملت ایران ایستادند، گفت: دشمن به دنبال این بود که اثری از نظام انقلاب اسلامی‌باقی نماند.

وی با بیان اینکه خدا کسانی که به دنبال خاموش کردن نور الهی باشد را به مظلت می‌کشاند، خاطرنشان کرد: هرکدام از نقشه‌ها و توطئه‌هایی که علیه ملت ایران در این چند دهه انجام شد اگر بر سر ملت دیگری می‌امد امروز ان نظام نابود شده بود.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در هفتم تیر ماه ۷۲ مسئول درجه یک نظام به شهادت رسیدند، ادامه داد: در هشتم شهریور ماه رییس جمهور و نخست وزیر کشور به شهادت رسید.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه شهادت در انقلاب اسلامی‌ ما موجب وحدت بیشتر مردم می‌شود، تاکیدکرد: رشادت‌های ملت ایران موجب کینه بیشتر دشمن می‌شود که موجب خنثی شدن تبلیغات آنها علیه نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن در تمامی‌نقشه‌های خود علیه ملت ایران همیشه طرف شکست خورده بوده است، اظهار داشت: امروز جاهلیت قرن ۲۱ انچنان تکنولوژی را بکار گرفته که هرانچه سران قدرت بخواهند مردم‌های دنیا به ان سمت می‌روند

این مسئول با اشاره به اینکه ظلم ناپذیری در روح و جان ملت ایران ریشه دوانده است، گفت: استکبارستیزی و ایستادن کنار مظلوم از ویژگی‌های بارز ملت ایران است.

دهقان با بیان اینکه آمل با هشت شهید مدافع حرم بیشترین شهدای مدافع حرم را دارد، ادامه داد: همسران و مادران شهدا و مدافعان حرم به سادگی می‌پذیرند که فرزاندانشان برای دفاع از انقلاب و حرم راهی هزاران کیلومتر دورتر از خانه شوند.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امریکا به دنبال این است که خاورمیانه را خالی از تفکر انقلابی و اسلامی‌کند، بیان داشت: ملت ایران دایره مسولیت و اصالت خود را از جغرافیای دایره سیاسی خود فراتر می‌بیند.

وی با بیان اینکه حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق بدین معنی است که مکتب اسلام مکتب رهایی انسان، ازادی و عدالت در هرگوشه از جهان درهر زمان و جهانی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی‌تاکنون به دنبال این است که جامعه ای اسلامی‌و الهی را سازمان بدهد و پایه‌های تمدنی را بنیان بگذارد که تنها خواسته منطبق با فطرت انسانی در همه جای دنیا است و همین دلیل است که می‌ گوییم تداوم این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان است.

این مسئول با اشاره به اینکه بت‌های زمانه ما در قواره نظام و شخصیت‌های سیاسی حضور دارند، افزود: امروز جمهوری اسلامی‌در حال شکستن بت‌های سیاسی است که در دنیا شکل گرفته و انقلاب اسلامی‌در این بت‌ها در ایجاد ترک کرده است.

دهقان با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که با هرکیفیت و نحوی به بدنه نظام ضربه وارد کند، گفت: ملت ایران ادرس و نقشه‌های دشمن را امروز به خوبی می‌شناسد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم دعوا ندارد، اظهار کرد: شهدای انقلاب بیانی بودند از نماد و متن اعتقاداتی ملت ایران که برامده از مکتب اسلام و عاشورا بود.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حمله کور دشمن در رژه اهواز نشان از ضعف دشمن است، خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های صهیونیستی دیگر قادر نیستند که هرانچه که می‌خواهند پمپاژ کنند و ملت ایران هم ان را بپذیرد.

این مسئول با اشاره به در ۳۱ شهریور جنگ از طرف عراق به ایران تحمیل شد و در همان روز با سازماندهی همان نیروها هم حمله ناجوانمردانه و کور به ملت ایران می‌شود، تاکیدکرد: دشمن در ۱۰ سال گذشته تمرکز بر اقتصاد دارد تا مردم را بین یک دوگانگی ایجاد کند.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ تبلیغاتی جنگ روانی هم در پیش گرفته است، گفت: دشمن به دنبال این است که با ایجاد اشوب در کنار جنگ اقتصادی و روانی اهداف خود را پیش ببرد.

دهقان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که مردم بین مقاومت یا سازش یکی را انتخاب کند، ادامه داد: ۱۰ سال با آمریکا حول و حوش پرونده ساختگی هسته ای و برجام مذاکره کردیم و به تمامی‌تعهدات خود عمل کردیم اما امریکا از روز اول در این مسیر اخلال ایجاد کرد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را دراین راه گذاشت که برجام اجرا نشود و اگر شد منفعتی برای ایران و مردم نداشته باشد، خاطرنشان کرد: چطور می‌شود به امریکایی اعتماد کرد که به دست نوشته‌های خود هم پشت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حتی نمی‌شود به سندی که امریکایی‌ها امضا کردند اعتماد کرد که کار بیهوده ای است؛ گفت: رهبر معظم انقلاب در این خصوص گفت که برجام و اعتماد به امریکا یک درس تاریخی در این برهه زمانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =