کد خبر : 115323
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۱۰
-

تاسیسات بوم‌گردی مازندران به ۹۰ مجموعه رسید

تاسیسات بوم‌گردی مازندران به ۹۰ مجموعه رسید

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو ، اظهار کرد: همزمان با روز جهانی گردشگری، هفت مجموعه بوم گردی افتتاح و به لیست تاسیسات گردشگری مازندران اضافه می‌شود. وی با بیان اینکه این هفت مجموعه در شهرستان‌های نکا، سوادکوه، تنکابن و سوادکوه شمالی به لیست تاسیسات گردشگری استان افزوده می‌شود؛ افزود: با افتتاح این

به گزارش قائم آنلاین، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو ، اظهار کرد: همزمان با روز جهانی گردشگری، هفت مجموعه بوم گردی افتتاح و به لیست تاسیسات گردشگری مازندران اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه این هفت مجموعه در شهرستان‌های نکا، سوادکوه، تنکابن و سوادکوه شمالی به لیست تاسیسات گردشگری استان افزوده می‌شود؛ افزود: با افتتاح این هفت مجموعه، تعداد تاسیسات بومگردی در مازندران به ۹۰ مجموعه می‌رسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه ۵ مهرماه روز جهانی جهانگردی و اولین روز از هفته گردشگری است که به عنوان گردشگری و تحول دیجیتالی نامگذاری شده است؛ عنوان کرد: دوره‌های آموزشی در راستای تحقق شعار جهانی گردشگری در شهرستان‌های آمل، ساری، چالوس و رامسر جهت آموزش شاغلان فعال در گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

فرزانه از افتتاح یک موسسه آموزشی گردشگری در شهرستان رامسر خبر داد و یادآور شد: ۵ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شهرستان‌های ساری، بابلسر، آمل و نور به بهره برداری می‌رسد.

وی ضمن اشاره به نواختن زنگ گردشگری در روز ۴ مهر ماه امسال در مدارس مازندران همچون سال‌های گذشته، بیان کرد: ۵ مهرماه که روز جهانی جهانگردی نامگذاری شده است، بازدید از موزه‌های استان رایگان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه در ۶ مهر ماه امسال روز مراسم پاسداشت روز جهانی جهانگردی به همراه تجلیل از خادمان گردشگری با حضور استاندار در مجموعه هفت درخت تنکابن برگزار می‌شود، یادآور شد: در این مراسم قرار است برگزیدگان و منتخبین بخش خصوصی در تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی، دفاتر خدمات گردشگری، راهنماییان گردشگری و جمعی از بازنشستگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی و از خدمات ارزنده آنان تقدیر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + شانزده =