کد خبر : 115272
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
-

یادواره یک‌هزار و ۴۸ شهید سرافراز آمل برگزار می‌شود

یادواره یک‌هزار و ۴۸ شهید سرافراز آمل برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، سیدجعفر رسولی دوشنبه‌شب در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان آمل با بیان اینکه یادواره یک هزار و ۴۸ شهید این شهرستان چهارم مهرماه در مصلی قدس برگزار می‌شود، اظهار کرد: این یادواره برای یک هزار شهید دفاع مقدس، ۴۰ شهید ۶ بهمن و ۸ شهید مدافع حرم است. وی با

به گزارش قائم آنلاین، سیدجعفر رسولی دوشنبه‌شب در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان آمل با بیان اینکه یادواره یک هزار و ۴۸ شهید این شهرستان چهارم مهرماه در مصلی قدس برگزار می‌شود، اظهار کرد: این یادواره برای یک هزار شهید دفاع مقدس، ۴۰ شهید ۶ بهمن و ۸ شهید مدافع حرم است.

وی با اشاره به اینکه این نخستین یادواره شهدا به صورت تجمیعی در سال‌های اخیر است، اظهار کرد: سخنران این یادواره دکتر دهقان، وزیر سابق دفاع و مشاور مقام معظم رهبری در صنایع دفاعی است.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه هییت‌های مذهبی و تکایا در این امر پیش قدم باشند، تصریح کرد: تمامی‌ ادارات در برگزاری هر چه بهتر این یادواره فعال باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نابودی اسلام و جمهوری اسلامی‌است، افزود: با حضور درخشان مردم نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود.

رسولی در پایان گفت: ما وامدار شهدا هستیم و هرآنچه داریم از آن شهدا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =