کد خبر : 115199
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
-

سازمان صمت پیگیر تأمین لاستیک است

سازمان صمت پیگیر تأمین لاستیک است

به گزارش قائم آنلاین، احمد جمشیدی  در گفت‌وگو در شهرکرد با اشاره به کمبود لاستیک خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این مسئله مشکلاتی را برای رانندگان بخش باربری ایجاد کرده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال پیگیری برای تأمین لاستیک این خودروها است. مدیرکل راهداری و حمل و

به گزارش قائم آنلاین، احمد جمشیدی  در گفت‌وگو در شهرکرد با اشاره به کمبود لاستیک خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این مسئله مشکلاتی را برای رانندگان بخش باربری ایجاد کرده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال پیگیری برای تأمین لاستیک این خودروها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ماه‌های اخیر قیمت لاستیک، قطعات و روغن خودروهای سنگین افزایش داشته است که این مسئله فشار مضاعفی را به رانندگان تحمیل کرده است و ما در تلاش هستیم با رایزنی به رانندگان این خودروها یارانه خرید این قطعات را بدهیم و یا قیمت لاستیک خودرو و قطعات را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه تاکنون این مشکل در امر جابه‌جایی بار چهارمحال و بختیاری مشکلی ایجاد نکرده است، خاطرنشان کرد: در روز گذشته ۲۱۶ بارنامه درون استانی و ۴۱۸ بارنامه برون استانی توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شده است.

جمشیدی در پایان با اشاره به اینکه اهم مشکلات رانندگان در ماه‌های اخیر رفع شده است، افزود: حدود ۹ هزار نفر تاکنون در سامانه بیمه تکمیلی رانندگان ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 9 =