کد خبر : 115344
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
-

استیضاح آخوندی به کمیسیون عمران رسید

استیضاح آخوندی به کمیسیون عمران رسید

به گزارش قائم آنلاین، فرج‌الله رجبی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از ارائه به هیات رئیسه مجلس به کمیسیون عمران رسید. وی افزود: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با بیش از ۵۰

به گزارش قائم آنلاین، فرج‌الله رجبی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از ارائه به هیات رئیسه مجلس به کمیسیون عمران رسید.

وی افزود: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با بیش از ۵۰ امضا عصر امروز به کمیسیون عمران رسید که قاعدتاً قبل از اعلام وصول در صحن مجلس این تعداد امضا قابل افزایش است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس بر اساس قانون یک هفته و نهایتاً ۱۰ روز فرصت دارد تا طرح استیضاح وزیر را در کمیسیون مطرح و بررسی کرده و پس از آن در صورت قانع نشدن استیضاح‌کنندگان به صحن علنی مجلس ارسال کند.

رجبی عنوان کرد: پس از ارائه طرح به صحن علنی مجلس نیز این طرح اعلام وصول شده و وزیر طی فرصت ۱۰ روزه باید در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 15 =