کد خبر : 114870
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
-

رفتار عجیب مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با تیم قهرمان جهان!

رفتار عجیب مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با تیم قهرمان جهان!

به گزارش قائم آنلاین، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار شد که در پایان تیم ایران با کسب ۴ مدال طلای پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان ۵۵، ۷۲، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم و ۲ مدال برنز علیرضا نجاتی

به گزارش قائم آنلاین، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار شد که در پایان تیم ایران با کسب ۴ مدال طلای پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان ۵۵، ۷۲، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم و ۲ مدال برنز علیرضا نجاتی و یوسف حسینوند در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم با کسب ۱۳۶ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته نیز دفاع کرد. پس از تیم ایران تیم روسیه با ۱۳۱ امتیاز دوم شد و ارمنستان با ۸۳ امتیاز به عنوان سوم رسید.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در حالی بامداد جمعه به کشور بازگشتند که نماینده‌ای از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به استقبال آنها نرفتند. رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی، خانواده‌های کشتی‌گیران و جمعی از علاقمندان به کشتی در فرودگاه حضور داشتند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =