کد خبر : 114772
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۲۰
-

بدترین خلق خدا با فرمان اربابان کودک کش عده ای از مدافعان امنیت ایران و مردم را به خاک و خون کشیدند

بدترین خلق خدا با فرمان اربابان کودک کش عده ای از مدافعان امنیت ایران و مردم را به خاک و خون کشیدند

به گزارش قائم آنلاین، جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه‌ای حادثه تروریستی در اهواز را محکوم کرد. در متن این بیانیه آمده است:‌ حادثه تروریستی اهواز و شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز و قهرمان ما، غمی جانکاه بر عزاداران حسینی افزود. در این بیانیه تصریح شده است: در حالیکه مردم ایران و

به گزارش قائم آنلاین، جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه‌ای حادثه تروریستی در اهواز را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:‌ حادثه تروریستی اهواز و شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز و قهرمان ما، غمی جانکاه بر عزاداران حسینی افزود.

در این بیانیه تصریح شده است: در حالیکه مردم ایران و غیور مردان و زنان خوزستانی در سوگ سالار شهیدان و سیدالساجدین امام زین العابدین علیهم السلام لباس عزا بر تن داشتند، بدترین خلق خدا با فرمان و حمایت اربابان ددمنش، کودک کش و جنگ طلب خود، عده ای از مدافعان عزت و امنیت ایران اسلامی و مردم شریف را به خاک و خون کشیدند. زهی قساوت و پلیدی.

جامعه روحانیت در بیانیه خود یادآور شد:‌  آری جدال یزید و یزیدیان با حسین و حسینیان سنت همیشگی تاریخ و سرنوشت انسان ها است و چه شکوهمند و افتخارآفرین گام نهادن در مسیر حسینی و ارزش های والای الهی و قدس نشینی سی مرغ شاهد.

در این بیانیه آمده است:‌ جامعه روحانیت مبارز به همه خانواده این شهیدان عزت و شرف، تبریک و تسلیت گفته و برای همه مجروحین شفای عاجل مسئلت می کند و به روح بلند عرشیان عاشورائی درود می فرستد و مطمئن است نقشه و کینه دشمنان جز لعن و نفرت برای عاملان و حامیان برجای نخواهد گذاشت و براستقامت و هوشیاری و سرافرازی ملت بزرگ ایران خواهد افزود. زیرا خداوند متعال وعده یاری مؤمنان و دفاع از آنان را داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − شش =