کد خبر : 114740
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
-

آغاز به‌کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نکا از فردا

آغاز به‌کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نکا از فردا

به گزارش قائم آنلاین، مهدی روحی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و هفته دفاع مقدس یکی از اساسی‌ترین ارکان حفظ دستاوردهای شهدا و ایثارگران است که با غیرت و همت خود از مرز و بوم ایران دفاع کرده و باعث امنیت و آرامش امروز ما شدند. وی افزود: در آستانه هفته

به گزارش قائم آنلاین، مهدی روحی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و هفته دفاع مقدس یکی از اساسی‌ترین ارکان حفظ دستاوردهای شهدا و ایثارگران است که با غیرت و همت خود از مرز و بوم ایران دفاع کرده و باعث امنیت و آرامش امروز ما شدند.

وی افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس، نمایشگاه هنرهای تجسمی با همت اداره ارشاد و همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نکا از یکم تا هشتم مهرماه در نگارخانه این اداره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا خاطرنشان کرد: هنر ابزار توانمندی است که می‌تواند به نیکی، مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس را نشر داده و دل و جان مردم را با رشادت‌های انجام شده آشنا کند.

روحی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار متعددی از هنرمندان و اساتید هنر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که شامل تابلوهای فاخری در سبک‌های گوناگون هنری است.

وی اظهار امیدواری کرد که مسئولان شهرستانی و استانی از آثار هنری تولید شده توسط هنرمندان بومی خریداری و با این کار موجب تشویق و حمایت از آنان شوند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا، نمایشگاه هنرهای تجسمی دفاع مقدس، صبح روز یکشنبه یکم مهرماه در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) این شهرستان با حضور هنرمندان و مسئولان شهرستان افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − هفت =