کد خبر : 114688
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰:۰۸
-

داوران ایرانی بهترین داوران آسیا هستند/بازی سختی مقابل تیم پرتلاش نساجی داریم

داوران ایرانی بهترین داوران آسیا هستند/بازی سختی مقابل تیم پرتلاش نساجی داریم

به گزارش قائم آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از مسابقه با تیم نساجی مازندران ضمن عذرخواهی بابت تاخیر چنددقیقه‎ای، اظهار کرد: برای اولین بار است که به شمال ایران سفر می‎کنم راه طولانی را طی کردیم تا به قائم‎شهر برسیم که باعث شد کمی برای حضور در کنفرانس خبری تاخیر بوجود بیاید و

به گزارش قائم آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از مسابقه با تیم نساجی مازندران ضمن عذرخواهی بابت تاخیر چنددقیقه‎ای، اظهار کرد: برای اولین بار است که به شمال ایران سفر می‎کنم راه طولانی را طی کردیم تا به قائم‎شهر برسیم که باعث شد کمی برای حضور در کنفرانس خبری تاخیر بوجود بیاید و بابت این موضوع از شما عذرخواهی میکنم.

وی افزود: بسیار خوشحالم که اکنون اینجا هستم و اینکه استقلال در مازندران این تعدا هوادار دارد برایم جای افتخار است و امیدوارم فردا با یک بازی زیبا بتوانیم این هوادارن را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم استقلال تهران با اشاره به هواداران پرشور تیم نساجی مازندران، بیان کرد: تیم نساجی که بعد از سال‎ها به سطح یک فوتبال ایران رسید هواداران پرشوری دارد که برایم من سوال است چطور با این هوادار این مدت در دسته پایین بازی کرد و نتوانست زودتر خود را به لیگ برتر برساند.

وی به بازی سخت تیمش برابر نساجی اشاره کرد و گفت: فردا مسابقه سختی مقابل تیم پرتلاش و سخت کوش نساجی مازندران داریم  و امیدوارم با بهترین عملکرد خود بازی قابل قبولی را ارائه دهیم تا تماشاچیان از این بازی لذت ببرند و خوشحال ورزشگاه را ترک کنند.

شفر با بیان اینکه فردا یک داور ایرانی بازی را قضاوت می‎کند خوشخال است، خاطرنشان کرد: داوران ایرانی بهترین داوران آسیا هستند و قضاوت بسیار ضعیف داور سنگاپوری در بازی مقابل السد باعث شد تا استقلال ضرر کند و اکنون که یک داور ایرانی بازی فردا را سوت می‎زند و داور بازی سنگاپوری نیست، خوشحالم.

وی تصریح کرد: روزبه چشمی در تمرین روز گذشته مصدوم شد و در این سفر تیم را همراهی نمی‎کند و همچنین فرشید اسماعیلی در بازی مقابل السد مصدوم شد تا در این بازی به میدان نرود البته بازیکنان جایگزین بسیار خوبی داریم که جای نگرانی بابت عدم حضور این بازیکنان نداریم و یک بازی خوبی را در مقابل نساجی مازندران به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی آلمانی استقلال تهران بیان کرد: ۶ ماه قبل به مدیران گذشته تیم استقلال گفتم تا با بازیکنان کلیدی تیم قرارداد امضا کنند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بازیکنان خوبی را از دست دادیم و درحالیکه در فصل قبل تیم را به ۹۰درصد از آمادگی رساندیم اما اکنون با رفتن بازیکنان کلیدی چون امید ابراهیمی، مجید حسینی و تیام تیم به ۶۰درصد آمدگی رسیده و باید با تمرین های بیشتر سطح آمادگی تیم را بالا بیاریم.

وی ادامه داد: نبود فرمانده در میانه میدان کمی به تیم لطمه زده که با رفتن امید ابراهیمی کمی ضعف مدیریتی در میانه میدان داریم و بدنبال رفع این مشکل در تیم استقلال هستیم که با بازیکنان موجود این ضعف را پوشش دهیم.

شفر به برخی از شایعات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در ایران سه چیز زیاد است، فرش، خاویار و شایعات که بازیکنان باید بدانند من هستم که انتخاب می‎کنم چه کسی باید در زمین بازی کند نه نظر مردم در فضای مجازی پس باید خود را در تمرینات نشان دهند و برای بنده نیز شایعات در فضای مجازی هیچ اهمیتی ندارد.

وی در پایان خاظرنشان کرد: بسیار خوشحالم که در مقابل یک تیم با قدمت بالا بازی خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب هواداران دو تیم را خوشحال کنیم و این هواداران پرشور از مسابقه لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

کفپوش عایق برق یکشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

برایتان موفقیت روز افزون از پروردگار یکتا آرزومندم!

آسکیلان دوشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

درسته خوبن ولی برای همون بازی های بین المللی نه داخل کشور

تهران سوئیت سه شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

احسنت به ایرانیان هم وطنم
واقعا که باعث افتخارید