کد خبر : 114131
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
-

وب‌سایت لحظه آخر؛ راه حلی برای مشکلات گردشگران

وب‌سایت لحظه آخر؛ راه حلی برای مشکلات گردشگران

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سایت لحظه آخر، وب‌سایت تور لحظه آخری با فعالیتی درخشان، معتبرترین بانک تور و اطلاعات گردشگری محسوب می‌شود که کامل‌ترین و جامع‌ترین اطلاعات مقصد مورد نظر را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند قبل از سفر خود با بهترین هتل‌ها، جاذبه‌های گردشگری، برترین تفریحات، لوکس‌ترین کافه و رستوران‌ها و بزرگ‌ترین مراکز

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سایت لحظه آخر، وب‌سایت تور لحظه آخری با فعالیتی درخشان، معتبرترین بانک تور و اطلاعات گردشگری محسوب می‌شود که کامل‌ترین و جامع‌ترین اطلاعات مقصد مورد نظر را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند قبل از سفر خود با بهترین هتل‌ها، جاذبه‌های گردشگری، برترین تفریحات، لوکس‌ترین کافه و رستوران‌ها و بزرگ‌ترین مراکز خرید مقصد خود آشنا شوند و یا حتی از آب و هوا و روش حمل و نقل عمومی آن مطلع شوند. اگر از سفرتان تنها مقصد آن را می‌دانید نگران نباشید زیرا در سایت لحظه آخر بانک کامل و معتبری از برترین تورهای گردشگری وجود دارد که هر کدام از بنام‌ترین آژانس‌های گردشگری ایران می باشند تا با ارزان‌ترین هزینه سفری آسان و لذت‌بخش را تجربه کنید. در ادامه با برخی از تورهای گردشگری آشنا شوید.

بدروم یکی از زیباترین شهرهای بندری ترکیه به شمار می‌رود که سالانه گردشگران زیادی تور بدروم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. به طور کلی ترکیه که از بالکان تا مرزهای ایران، سوریه و عراق کشیده شده، به عنوان پلی میان آسیا و اروپا محسوب می‌شود. مورد توجه گردشگران تور بدروم، ایشن شهر بندری در قسمت جنوبی ازمیر، در دریای اژه و همچنین در قسمت جنوبی شبه جزیره بدروم واقع شده است.جمعیت مردم بدروم سی هزار نفر بوده منطقه‌ای از شهرستان باستانی هالیکارناسوس قرار گرفته است.

بدروم علاوه بر مرکز شهر، دارای شهرهای بزرگ و کوچک ساحلی است که در مجموعه یک شبه جزیره بزرگ و زیبا را تشکیل داده که سالانه گردشگران تور بدروم و همچنین افراد مشهور و ثروتمند از سراسر جهان به این شهر دیدنی و حاصلخیز سفر می‌کنند.این شهر زیبا علاوه بر این که در راستای توریستی معروف است در صنعت قایقرانی و کشتیرانی شهرت زیادی دارد. امروزه بدروم به یکی از مهم‌ترین مراکز هنری، تجاری و سرگرمی ترکیه تبدیل شده که برای آسایش و راحتی توریست‌های تور بدروم هتل‌های متنوع با امکانات مختلف، تفریحات مدرن و ساحلی پرهیجان در نظر گرفته‌اند به طوری که با سفر به این شهر دیدنی به هیچ عنوان وقت سرخواراندن نخواهید داشت. گردشگران تور بدروم که به سواحل این شهر علاقه دارند، می‌توانند بهترین سواحل بدروم از جملهYalikavak ، Ortakent ، Gumusluk ،Bagla  نیز اشاره کرد.

مارماریس شهری در جنوب غربی ترکیه و در استان موغلا است که یکی از زیباترین شهرهای بندری در سواحل مدیترانه است. شهر مارماریس که با کوهستان‌های بسیار زیبا پوشیده شده است از شمال به خلیج گکوا، از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق با شبه جزیره داتچا و از غرب با دریاچه کوی جییز در ارتباط است. مسافران مارماریس برای انتخاب این سفر باید بدانند که مارماریس به واسطه داشتن آب و هوای مدیترانه‌ای در زمستان دارای هوای معتدل بوده و امکان شنا کردن در آب‌های نیلگون مدیترانه را دارد. در مارماریس عملاً بین ماه می و اواخر پایانی ماه اکتبر برای مسافرت بهترین زمان است. از جذابیت‌های سفر مارماریس جنگل‌های کاج اطراف مارماریس و کوه‌های مرتفع و به‌هم فشرده و همچین درختان چنار پهن برگ و درختان کمیاب که پوشش گیاهی مارماریس را تشکیل می‌دهند را می‌توان نام برد. 

از جاذبه‌های این شهر می‌توان آبشار تورگورت، لوریما، هیداس، قلعه مارماریس را برای گردشگران تور مارماریس نام برد. شهر مارماریس که تا چندی قبل با ماهیگیری، صنایع ابری و گیاهان معطر خود معروف بود امروز به‌صورت یک شهر و مرکز توریستی بزرگی برای مسافران تور مارماریس در آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 6 =