کد خبر : 113883
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۴۰
-

اقامه نماز ظهر عاشورا در ۳۰۰ بقعه متبرکه مازندران

اقامه نماز ظهر عاشورا در ۳۰۰ بقعه متبرکه مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه برای برگزاری نماز ظهر عاشورا تمهیدات لازم فراهم شده است، گفت: از مردم عزادار استان انتظار می‌رود که نماز ظهر عاشورا را باشکوه‌تر از هر زمان دیگر برگزار کنند. وی افزود: امسال نماز ظهرعاشورا در ۳۰۰ بقعه متبرکه

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه برای برگزاری نماز ظهر عاشورا تمهیدات لازم فراهم شده است، گفت: از مردم عزادار استان انتظار می‌رود که نماز ظهر عاشورا را باشکوه‌تر از هر زمان دیگر برگزار کنند.

وی افزود: امسال نماز ظهرعاشورا در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

حیدری گفت: امسال نیز مثل سال‌های گذشته نماز ظهر عاشورا در بقاع متبرکه استان اقامه می‌شود تا عزاداران مکتب حسینی با اباعبدالله الحسین (ع) تجدید میثاق کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه برپایی نماز ظهر عاشورا توسط امام حسین (ع) در حساس‌ترین لحظه‌های حیات‌شان، حکایت از اهمیت و توجه به فریضه نماز دارد افزود: هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری با الگوگیری از سید و سالار شهیدان در این ایام به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی شکوه اقامه نماز را به جهانیان نشان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 6 =