کد خبر : 113817
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
-

پرداخت ۹۳۱ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندران

پرداخت ۹۳۱ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: کشاورزان گندمکار مازندرانی تاکنون بیش از ۹۳۱  میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت کردند. وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون، ۹۳۱ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران از طریق سامانه جامع خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: کشاورزان گندمکار مازندرانی تاکنون بیش از ۹۳۱  میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت کردند.

وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون، ۹۳۱ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران از طریق سامانه جامع خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری، ۸۶ هزار و ۸۶۰ تن گندم به ارزش ۱۱۶۱ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال از کشاورزان گندمکار استان مازندران خریداری شد.

جعفری ادامه داد: با این میزان پرداختی، تاکنون ۸۰ درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شد و مابقی آن به‌مبلغ ۲۲۹ میلیارد ریال در صف انتظار پرداخت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ در پایان گفت: بیشترین آمار خرید تضمینی گندم مربوط به شهرستان‌های بهشهر با ۳۴ درصد، نکا با ۲۰ درصد و گلوگاه با ۱۷ درصد تحویل این محصول به مراکز خرید است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − نه =