کد خبر : 113803
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
-

قائم‎شهر میزبان یک شهید گمنام در تاسوعای حسینی

قائم‎شهر میزبان یک شهید گمنام در تاسوعای حسینی

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم یعقوبی از میزبانی مردم شهرستان قائم‌شهر در عصر روز تاسوعای حسینی از یک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با عصر تاسوعای حسینی مردم قائم‌شهر میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود. وی افزود: مراسم عصر تاسوعای حسینی امسال با سال قبل شور و

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم یعقوبی از میزبانی مردم شهرستان قائم‌شهر در عصر روز تاسوعای حسینی از یک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با عصر تاسوعای حسینی مردم قائم‌شهر میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود.

وی افزود: مراسم عصر تاسوعای حسینی امسال با سال قبل شور و حال دیگری دارد و متفاوت خواهد بود چرا که یک شهید گمنام میهمان قائم‌شهری هاست و بعد از برگزاری مراسم عصر تاسوعای حسینی از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله بر روی دستان مردم قدر شناس و ولایت مدار قائم‌شهر به سمت خیابان مرحوم آیت‌الله صالحی مازندرانی تشییع و در حوزه علمیه محمدیه این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر، خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ تاسعوای حسینی که چندین سال است با حضور عظیم عزادارن حسینی در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود و از مرکز صداوسیمای مازندران نیز بصورت زنده پخش می‌شود امسال نیز ساعت ۱۴ عصر در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: شهیدگمنام در روز تاسوعا بعد از مراسم اجتماع تاسوعا جهت تدفین به سمت حوزه علمیه محمدیه تشییع خواهد شد و همچنین پیکر پاک شهید قبل از تاسوعا در هیئت‌های عزاداری شهرستان حضور خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 1 =