کد خبر : 113344
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
-

سرپرست کاروان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا: هدف، تثبیت جایگاه چهارمی است

سرپرست کاروان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا: هدف، تثبیت جایگاه چهارمی است

به گزارش قائم آنلاین، هادی رضایی در گفت‌وگو ، در خصوص ورزشکاران خراسانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اظهارکرد: ۲۱ نفر در قالب ورزشکار، مربی، همراه و داور از خراسان رضوی در کاروان پاراآسیایی ایران حضور دارند که ۱۲ نفر در بخش اقایان و ۹ نفر در بخش بانوان حضور دارند. وی در خصوص شانس

به گزارش قائم آنلاین، هادی رضایی در گفت‌وگو ، در خصوص ورزشکاران خراسانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اظهارکرد: ۲۱ نفر در قالب ورزشکار، مربی، همراه و داور از خراسان رضوی در کاروان پاراآسیایی ایران حضور دارند که ۱۲ نفر در بخش اقایان و ۹ نفر در بخش بانوان حضور دارند.

وی در خصوص شانس مدال‌آوری ورزشکاران خراسانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا عنوان‌کرد: به جرات می‌توان گفت که تمامی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردارند، زیرا کاروان پاراآسیایی ایثار بر مبنای مدال‌آوری انتخاب شده و هر ورزشکاری که در رنک مدال قرار داشته دعوت شده‌است. البته رشته بوچیا از این قاعده مستثنا است، زیرا به دلیل وجود معلولیت شدید در این رشته، با هدف ایجاد انگیزه و حمایت از این ورزشکاران برای مسابقات انتخاب شده‌اند.

سرپرست کاروان پاراآسیایی جاکارتا درخصوص جایگاه ایران در رنک مدال‌آوری مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خاطرنشان‌کرد: در مسابقات آسیایی سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ در جایگاه چهارم قرارگرفتیم. در جاکارتا نیز قصد داریم همین جایگاه را حفظ کنیم. جایگاه سومی دور از دسترس نیست ولی کمی دشوار به‌نظر می‌رسد.

رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی در رابطه با شانس کسب مدال در رشته‌های تیمی در مسابقات آسیایی یادآورشد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد حذف فوتبال ۵ نفره و ۷ نفره در این سری از مسابقات است. ایران در دوره قبل در این دو رشته صاحب مدال شد. از سوی دیگر در بخش انفرادی مانند دوومیدانی، وزنه‌برداری و تیروکمان و در بخش تیمی مانند والیبال نشسته و بسکتبال در بخش اقایان شانس مدال طلا داریم.

وی افزود: همچنین در والیبال نشسته و بسکتبال در بخش بانوان نیز شانس نایب‌قهرمانی و سومی داریم. در ورزش ضمانتی برای کسب مدال طلا وجود ندارد. محمد دانشور قهرمان دوره قبل مسابقات آسیایی و حسن تفتیان با وجود هزینه‌های فراوان از کسب مدال بازماندند. بااین‌وجود ما از شانس بالایی برای کسب مدال برخورداریم هرچند در استان هیچ کمکی به ما نشده‌است.

رضایی تصریح‌کرد: در والیبال نشسته جوان‌گرایی کرده و سه جوان ۱۹ ساله را جایگزین قدمی‌های تیم کرده‌ایم. وزارت ورزش و جوانان نیز همانند ورزشکاران سالم ایران به پاراآسیایی‌ها به ازای مدال طلا ۱۶۰ سکه بهارآزادی وعده داده‌شده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 17 =