کد خبر : 113055
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
-

پرتابگر معلول خوزستانی: در جاکارتا به دنبال شکستن رکوردم هستم

پرتابگر معلول خوزستانی: در جاکارتا به دنبال شکستن رکوردم هستم

به گزارش قائم آنلاین، آرش سلطانی در گفت‌وگو ، در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات پارآسیایی جاکارتا، اظهارکرد: باتوجه به این‌که اردوهای ما به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شوند، من اکنون در شهرستان ایذه و زیرنظر مربی استانی‌ام در حال تمرین هستم. سخت تمرین می‌کنم و اکنون باتوجه به نزدیکی مسابقات، فشار تمرینات هم بیشتر

به گزارش قائم آنلاین، آرش سلطانی در گفت‌وگو ، در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات پارآسیایی جاکارتا، اظهارکرد: باتوجه به این‌که اردوهای ما به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شوند، من اکنون در شهرستان ایذه و زیرنظر مربی استانی‌ام در حال تمرین هستم. سخت تمرین می‌کنم و اکنون باتوجه به نزدیکی مسابقات، فشار تمرینات هم بیشتر شده، ضمن این‌که شرایط و امکانات تمرینی در ایذه نیز فراهم است.

وی بیان کرد: آمادگی خوبی دارم و تلاش می‌کنم تا در جاکارتا به مدال خوشرنگی در رشته پرتاب وزنه برسم، البته باتوجه به ادغام کلاس‌ها شرایط بسیار سخت شده است و دو رقیب اصلی من در پارآسیایی، ورزشکاران ایرانی هستند.

این پرتاب‌گر خوزستانی عنوان کرد: یکی از مشکلات پیش‌رو نیز این است که مدال کاروان دو و میدانی ایران نیز باتوجه به ادغام کلاس‌های پزشکی وزرشکاران، نصف می‌شود زیرا رقبای اصلی‌مان خود ایرانی‌ها هستند. به هر حال همگی برای کسب مدال و این ‌که سه سکوی برتر نصیب ایرانی‌ها شود، تلاش می‌کنیم.

وی گفت: در حال حاضر رقیب خود را بازی‌های پارآسیایی جاکارتا وزنه‌ام می‌دانم و در جاکارتا به دنبال شکستن رکورد فعلی ام که تقریبا ۱۰ متر است، هستم.

سلطانی در پایان عنوان کرد: تاکنون حمایت مسوولان استانی خوب بوده است و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا ورزشکاران خوزستانی در آرامش و بدون دغدغه کار کنند و بتوانند مدال‌های خوشرنگی را برای کشور و خوزستان کسب کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =