کد خبر : 112986
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۳۰
-

معرفی رشته انیمیت سه‌بعدی

معرفی رشته انیمیت سه‌بعدی

به گزارش قائم آنلاین، آریاسب فیض، مدرس رشته انیمیت‌سه‌بعدی به همراه علیرضا اردوبادی موسس آموزشگاه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، جلسه را با تاکید بر اهمیت انیمیت‌سه‌بعدی در حوزه‌های مختلف و جایگاه ویژه‌اش در تبلیغات و روایت داستان آغاز کردند. فیض همچنین پس از معرفی خود و شرح سوابقش انیمیت‌سه‌بعدی را رشته‌ای پیچیده و جذاب

به گزارش قائم آنلاین، آریاسب فیض، مدرس رشته انیمیت‌سه‌بعدی به همراه علیرضا اردوبادی موسس آموزشگاه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، جلسه را با تاکید بر اهمیت انیمیت‌سه‌بعدی در حوزه‌های مختلف و جایگاه ویژه‌اش در تبلیغات و روایت داستان آغاز کردند.

فیض همچنین پس از معرفی خود و شرح سوابقش انیمیت‌سه‌بعدی را رشته‌ای پیچیده و جذاب خواند.

وی چندین بار به اهمیت نقش انیماتور به عنوان بازیگر اصلی اثری که تولید می‌شود اشاره کرد و افزود: همزمانی نوآوری و خلاقیت و تاکید بر عناصر زیبایی‌شناسی یک شخصیت از انیمیت سه‌بعدی تولیدی، کاری متفاوت و واقعی و با کیفیت می‌سازد.

توجه به اندام‌ها و ماهیچه‌های درگیر در کاراکتر انیمیت‌شده از مهم‌ترین نگرانی‌های یک انیماتور در واقعی جلوه دادن حرکات شخصیت خود است.

مدرس این رشته صورت را جدای از سایر اعضای بدن مهم‌ترین قسمت یک کاراکتر انیمیت‌شده عنوان کرد. اما این گنجاندن حرکت‌های ترکیبی است که کاراکتر را واقعی و درست نشان می‌دهد.

دانستن این موضوع که رشته انیمیت سه‌بعدی چه چیز نیست، دید متفاوتی به دنبال‌کنندگان این رشته خواهد داد. آریاسب فیض، تصحیح و تاکید کرد: رشته انیمیت سه‌بعدی شامل: مدل سازی، تصویرسازی، طراحی کاراکتر، رندرینگ، کارگردانی نخواهد بود.

جلسه با پرسش و پاسخ علاقه‌مندان و نمایش چند انیمیشن از آثار تبلیغاتی و داستانی این مدرس رشته انیمیت‌سه‌بعدی ادامه پیدا کرد.

بیشتر سوال‌های مطرح‌شده درباره‌ی گرفتن مدرک و بازار کار بود. دغدغه‌ای درست و ارزشمند که نشان از جایگاه ویژه رشته انیمیت‌سه‌بعدی میان طرفداران و علاقه‌مندان دارد.

اردوبادی رسالت آموزشگاه اینورس را فارغ از تفاوت در تدریس و شیوه، در مقوله هنر و بخصوص هنر دیجیتال، مهم داشتن مهارت‌ها به بهترین شکل است حال آن که صرف مدرک ممکن است کارایی زیادی نداشته باشد.

متقاضیان شرکت در این رشته پس از مصاحبه انتخاب خواهند شد و با تلاش و کوشش در نهایت به  تولید کارهای خود در عرصه‌های مختلف خواهند پرداخت و جذب بازار کار پرهیجان صنعت انیمیت‌سه‌بعدی خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 4 =