کد خبر : 113144
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
-

دهیاران در پاسداشت مناسبت‌های مذهبی اهتمام بیشتری کنند

دهیاران در پاسداشت مناسبت‌های مذهبی اهتمام بیشتری کنند

به گزارش قائم آنلاین، محمد مدانلو چهارشنبه شب در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: ماه محرم، ماه پند و عبرت است و برای رسیدن به عالی‌ترین درجه هنر، می‌توان از وقایع عاشورا، الهام گرفت چراکه دیالوگ‌های افراد حاضر در عاشورا، بسیار زیبا و عبرت‌آموز بود. وی با اشاره به حضور

به گزارش قائم آنلاین، محمد مدانلو چهارشنبه شب در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: ماه محرم، ماه پند و عبرت است و برای رسیدن به عالی‌ترین درجه هنر، می‌توان از وقایع عاشورا، الهام گرفت چراکه دیالوگ‌های افراد حاضر در عاشورا، بسیار زیبا و عبرت‌آموز بود.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی گفت: اربعین یک رویدار تاریخی و یک میعادگاه عاشقان اهل‌بیت و عصمت و طهارت است.

بخشدار مرکزی جویبار تقارن ایام محرم، هفته دفاع مقدس و چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را یک پیوند مقدس دانست و افزود: تقارن ایام محرم ابا عبدالحسین(ع) و هفته دفاع مقدس و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی یک پیوند مقدس است که این قداست الهام گرفته از اقتدار، عزت، استقلال، انسجام، وحدت، هم‌دلی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است.

مدانلو به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال از هیچ ابزار و سیاستی برای تخریب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فروگذاری نکردند اما خوشبختانه نتوانستند به هیچ‌یک از آمال و آرزوهای خود دست یابند و با شکست مواجه شدند.

وی بابیان اینکه توطئه جدید دشمن منحرف و سست کردن اعتقادات ملت ما نسبت به مسائل دینی و ایمانی ما است گفت: رقیق كردن اعتقادات اسلامی مردم، یكی از سیاست‌های فرهنگی نظام سلطه برای آسیب رساندن به‌نظام جمهوری اسلامی است که تمسک جستن به اهل‌بیت، سنت و سیره آنان و قران کریم می‌تواند این سیاست دشمن را نیز خنثی کند.

بخشدار مرکزی جویبار از دهیاران خواست در پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی اهتمام بیشتری داشته و از فضای فرهنگی و این پیوند مقدس بهترین استفاده را کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + هفده =