کد خبر : 113133
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
-

دستگیری و انهدام باند فساد و فحشا در عباس‌آباد مازندران

دستگیری و انهدام باند فساد و فحشا در عباس‌آباد مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیدیونس حسینی عالمی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: با دستور قاطعانه دادستان شهرستان عباس آباد  باند فساد و فحشا در عباس آباد  متلاشی شد. وی افزود: حسب اعلام کلانتری مرکزی عباس آباد مبنی بر تشکیل خانه فساد و اعمال برخلاف اخلاق و عفت عمومی که موجب نارضایتی مردم و اهالی

به گزارش قائم آنلاین، سیدیونس حسینی عالمی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: با دستور قاطعانه دادستان شهرستان عباس آباد  باند فساد و فحشا در عباس آباد  متلاشی شد.

وی افزود: حسب اعلام کلانتری مرکزی عباس آباد مبنی بر تشکیل خانه فساد و اعمال برخلاف اخلاق و عفت عمومی که موجب نارضایتی مردم و اهالی محل شده بود، این موضوع به سرعت در دستور کار این مرجع قضایی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران خاطرنشان کرد: با صدور دستورات قضایی از سوی دادستان شهرستان عباس آباد و با تمکیل ادله و تشکیل پرونده، متهمین در حین اعمال خلاف شرع با فرد نامحرم و به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا و تمرد نسبت به مامورین دولت حین انجام وظیفه دستگیر شدند.

به گفته وی، در این رابطه پنج نفر از جمله سه گردشگر خارجی و دو زن ایرانی دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین به زندان معرفی شدند که پرونده در حال رسیدگی می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =