کد خبر : 113014
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
-

“از شناور شدن ساعت کار ادارات در نیمه اول مهر” تا تایید انقراض هشت گونه پرنده

“از شناور شدن ساعت کار ادارات در نیمه اول مهر” تا تایید انقراض هشت گونه پرنده

به گزارش قائم آنلاین،  اداره اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران امروزچهارشنبه(۲۱شهریور) حدود ۶۰ خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که مهمترین آن‌ها به همراه لینک در زیر آمده‌ است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل خبر قابل دسترسی است: شناور شدن ساعت کار ادارات در نیمه اول مهر در انتظار موافقت دولت  افندی زاده-قائم

به گزارش قائم آنلاین،  اداره اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران امروزچهارشنبه(۲۱شهریور) حدود ۶۰ خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که مهمترین آن‌ها به همراه لینک در زیر آمده‌ است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل خبر قابل دسترسی است:

شناور شدن ساعت کار ادارات در نیمه اول مهر در انتظار موافقت دولت

 افندی زاده-قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شناور شدن ساعت کاری ادارات در صورت موافقت دولت خبر داد و گفت: در این طرح به دولت پیشنهاد دادیم که به منظور مدیریت ترافیک، برنامه شناور کردن ساعت کاری ادارات را در دستور کار قرار دهد.

لزوم طراحی اپلیکیشن ثبت تخلفات توسط مردم

 پورسیدآقایی-معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از لزوم ایجاد سامانه ثبت تصادفات و تخلفات توسط مردم خبر داد و گفت: می‌توان اپلیکیشنی طراحی کرد که مردم فیلم و عکس‌های خود را از تخلفات به صورت آنلاین به پلیس ارسال کنند و این یک تجربه موفق در سایر کشورها است.

چالش پولی و ارزی بازار تجهیزات پزشکی/ چرا باید “ارز سلامت” به بیمه‌ها رود؟

دکتر رضا مسائلی-مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بازار تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور، گفت: مشکل تامین نقدینگی تامین‌کنندگان تجهیزات پزشکی همچنان پابرجاست و رفع آن نیاز به عزم سیاسی مسوولان عالی‌رتبه کشور دارد و اگر این نقدینگی تامین نشود، در حوزه تجهیزات پزشکی به مشکل برمی‌خوریم.

 معضل چاقی در دانش‌آموزان ایرانی/افزایش قد کودکان در دو دهه اخیر

دکتر زهرا عبدالهی -مدیر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، چاقی و افزایش وزن را از معضلات اصلی دانش‌آموزان کشور خواند و در عین حال از ارتقای رشد قد کودکان در دو دهه اخیر خبر داد و گفت: مشکل عمده ما، مسئله چاقی در کودکان و نوجوانان است که می‌تواند موجب بروز دیابت، کبدچرب، فشارخون و بیماری‌های قلبی-عروقی در بین آن‌ها شود. بنابراین باید به برنامه تغذیه و فعالیت بدنی دانش آموزان برای پیشگیری و کنترل چاقی توجه لازم را داشته باشیم.

توزیع «بن کالا» تا پایان شهریور

سید پرویز فتاح-رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد همواره به لرستان عنایت ویژه‌ای داشته و خواهد داشت، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه به همه افراد تحت پوشش امداد بُن‌کالا داده می‌شود.

کارت‌ یارانه مددجویان شارژ می‌شود + نحوه توزیع «سبدغذایی»

فاطمه رهبر-معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به توزیع «سبد غذایی» بین مددجویان کمیته امداد تا پایان شهریور ماه، از افزایش ۲۰ درصدی مبلغ این سبد نسبت به سال گذشته خبر داد و با بیان اینکه مانند سال‌های گذشته با هماهنگی وزارت رفاه، برای تامین مایحتاج اولیه نیازمندان تفاهم نامه امضاء شده است، گفت: سال‌های گذشته این سبد غذایی به صورت کالا در اختیار مددجویان قرار داده می‌شد، اما با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و تسهیل دریافت سبد کالا از سوی نیازمندان، کارت‌های یارانه مددجویان شارژ می‌شود.

عملکرد تحصیلی، معیار «هدایت تحصیلی» دانش‌آموزان/ اجباری برای ورود به رشته‌های فنی نداریم

علی زرافشان-معاون سابق آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هدایت تحصیلی توانسته رضایتمندی دانش آموزان و اولیاء را فراهم کند گفت: در هدایت تحصیلی فرد اختیار دارد ولی در چارچوب عملکرد تحصیلی‌اش است. نرخ ثبت نام فنی و کاردانش به ۳۳ درصد رسیده است و نیاز نیست بچه‌ها را مجبور کنیم به رشته‌های فنی بروند.

برخورد سختگیرانه با مدارس متخلف دانه درشت/ تخلف ۳۲ مدرسه غیردولتی در پایتخت

مجتبی زینی‌وند-رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه برخورد سختگیرانه‌ای با مدارس متخلف دانه درشت خواهیم داشت، گفت: در روند نظارتی از مدارس مشخص شد ۳۲ مدرسه پایتخت تخلفاتی داشتند، ما اجازه نمی‌دهیم هیچ مدرسه‌ای خارج از الگوی شهریه از خانواده‌ها وجهی دریافت کنند.

انقراض هشت گونه پرنده طی دهه اخیر به تایید رسید

اصغر مبارکی-کارشناس تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آخرین گزارش موسسه بین‌المللی حیات پرندگان از تایید انقراض هشت گونه پرنده خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، مهمترین دلایل انقراض این پرندگان، جنگل‌زدایی، تخریب زیستگاه‌ها و تجارت حیات وحش بوده است.

چرایی خشم و چگونگی کنترل آن

حسام فیروزی-یک روان درمانگر گفت: خشم از کانون خانواده به جامعه منتقل می‌شود؛ همچنین راهکارهای امروزی در رابطه با کاهش خشم اکثرا راهکارهای آموزشی هستند که شامل مراحل شناخت و تفکیک و درجه بندی خشم می‌شود.

تهرانی‌ها برای چه کارهایی با ۱۱۰ تماس گرفته‌اند؟

 سردار پرویز یعقوبی-معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که در هر سه ثانیه یک تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ برقرار می‌شود و در هرهفت ثانیه یک عملیات پلیسی انجام می‌شود.

معاون عملیات فاتب با اشاره به اینکه ۱۹ درصد تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ برای مشاوره و راهنمایی ۳۱ درصد تماسها غیر قابل رسیدگی  بوده است، بیان کرد: در پنج ماهه اول سال ۹۷ بیش از ۵ میلیون تماس با مرکز ۱۱۰ انجام شد.

به گزارش ایسنا پنج خبر پر بازدید سرویس اجتماعی ایسنا به شرح زیر است:

شناور شدن ساعت کار ادارات در نیمه اول مهر در انتظار موافقت دولت

توزیع «بن کالا» تا پایان شهریور

اگر مجبور شویم درباره استعفای شهرداران به مجلس استفساریه می‌دهیم

انقراض هشت گونه پرنده طی دهه اخیر به تایید رسید

تهرانی‌ها برای چه کارهایی با ۱۱۰ تماس گرفته‌اند؟

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 14 =