کد خبر : 112847
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
-

چگونه می‌توان زبان آلمانی را آموزش دید

چگونه می‌توان زبان آلمانی را آموزش دید

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آموزشگاه زبان آلمانی IWUT، این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در پژوهشکده تاریخ علم دانشگاه تهران آغاز کرد و در حال حاضر صدها زبان‌آموز در آن مشغول زبان‌آموزی هستند. با توجه به این موضوع که شما در فرایند یادگیری زبان آلمانی، زمان و هزینه بسیاری صرف می‌کنید باید

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آموزشگاه زبان آلمانی IWUT، این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در پژوهشکده تاریخ علم دانشگاه تهران آغاز کرد و در حال حاضر صدها زبان‌آموز در آن مشغول زبان‌آموزی هستند. با توجه به این موضوع که شما در فرایند یادگیری زبان آلمانی، زمان و هزینه بسیاری صرف می‌کنید باید اطمینان حاصل کنید که آن موسسه زبان آلمانی از کیفیت آموزشی لازم برخوردار است و شما همه مهارت‌های زبان (خواندن، صحبت کردن، شنیدن و نوشتن) را کسب خواهید کرد. موسسه زبان آلمانی IWUT با داشتن مدرسان با سابقه در زمینه آموزش زبان آلمانی و محیطی علمی و داشتن بالاترین درصد قبولی در آزمون‌های زبان آلمانی، این اطمینان را به شما می‌دهد که  در این دوره‌ها از بهترین بسته‌های آموزشی بهره‌مند خواهید شد و با تلاش و تمرین به راحتی می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

دوره‌های زبان آلمانی بر اساس استاندارد اروپا به سطح B, A  و C تقسیم می‌شوند که هر کدام از این سطوح خود به دو بخش تقسیم می‌شوند، به غیر از سطح B  که در استاندارد جدید به سه بخش تقسیم می‌شوند. این بخش‌ها شاملA۲,  A۱ ، B۲,B۱+,B۱ ، C۱,C۲ هستند. زبان‌آموزان متناسب با نیاز خود می‌توانند این سطوح را بگذرانند.

زمان یادگیری این دوره‌ها بر اساس میزان وقتی که شما می‌توانید برای یادگیری زبان آلمانی اختصاص دهید بسیار متغیر است. موسسه زبان آلمانی IWUT دوره‌های مختلفی بر اساس نیازهای زبان‌آموزان فراهم می‌کند که این دوره‌ها شامل فشرده و عادی می‌شوند. دوره‌های فشرده برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن خود را برای آزمون آماده کنند اما ذکر این نکته لازم است که شما باید زمان کافی برای مطالعه مطالبی که در کلاس آموزش داده شده را داشته باشید. کلاس‌های عادی نیز برای افرادی مناسب است که تعجیلی در یادگیری زبان آلمانی ندارند و می‌خواهند به آرامی و در طول زمان مناسب زبان آلمانی را فراگیرند.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از زمانبندی کلاس‌ها می‌توانند به وب‌سایت iwut-de.com مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =