کد خبر : 112908
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
-

پرداخت ۳۶ میلیارد ریال از مطالبات پزشکان خانواده روستایی مازندران

پرداخت ۳۶ میلیارد ریال از مطالبات پزشکان خانواده روستایی مازندران

به گزارش قائم آنلاین، رسول ظفرمند بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای انجمن پزشکان خانواده روستایی مازندران با بیان اینکه مدیریت منابع و مصارف از رویکردهای اصلی سازمان بیمه سلامت ایران است، اظهار کرد: یکی از را‌ه‌های مدیریت هزینه‌ها در بخش سلامت، رعایت نظام ارجاع و سطح‌بندی خدمات است. وی ضمن اشاره به

به گزارش قائم آنلاین، رسول ظفرمند بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای انجمن پزشکان خانواده روستایی مازندران با بیان اینکه مدیریت منابع و مصارف از رویکردهای اصلی سازمان بیمه سلامت ایران است، اظهار کرد: یکی از را‌ه‌های مدیریت هزینه‌ها در بخش سلامت، رعایت نظام ارجاع و سطح‌بندی خدمات است.

وی ضمن اشاره به پرداخت ۳۶ میلیارد ریال از مطالبات پزشکان خانواده روستایی مازندران، افزود: با این پرداخت کلیه مطالبات سرفصل صندوق سال ۹۶ پزشکان خانواده روستایی استان تسویه شده و کلیه پرداخت‌ها در سال ۹۷ نیز بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین در حال انجام است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران تصریح کرد: بیمه‌شدگان صندوق بیمه روستایی به‌صورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه سالانه، از سوی سازمان بیمه سلامت ایران تحت پوشش قرار می‌گیرند که بر این اساس، بیش از ۸۴۳ هزار نفر از جمعیت استان، از سوی این اداره کل تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارند.

بیمه شده روستایی هیچ گونه وجهی پرداخت نمی‌کند

به گفته ظفرمند، هزینه سرانه سالانه هر فرد بیمه شده روستایی در سال که بالغ بر یک میلیون و ۲۳۰ هزار ریال است، تماماً از سوی سازمان بیمه سلامت تقبل و پرداخت می‌شود و بیمه شده روستایی هیچ‌گونه وجهی پرداخت نمی‌کند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور نمایندگان انجمن پزشکان خانواده روستایی استان برگزار شد، هر یک از اعضاء به بیان نظرات، پیشنهادات، درخواست‌ها و مطالبات خود پرداختند و دو طرف آمادگی خود را جهت استمرار این جلسات به منظور هماهنگی و بررسی راه‌های هر چه بهتر جهت ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به بیمه شدگان روستایی اعلام کردند.

بیمه سلامت ایرانیان در سال ۱۳۹۳ و پس از ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در خصوص بیمه همگانی ایرانیان ایجاد شد که منابع آن از طریق هدفمندسازی یارانه‌ها تامین و برای افراد جامعه به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 9 =