کد خبر : 112828
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
-

انصارالله از هلاکت ۵۳ نیروی سعودی در اوت خبر داد

انصارالله از هلاکت ۵۳ نیروی سعودی در اوت خبر داد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی اعلام کرد، گروه مسلح انصارالله هفت سرباز سعودی و شش یمنی عضو نیروهای عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستفعی این کشور را در جبهه‌های مرزی به هلاکت رساند. انصارالله روز یکشنبه اعلام کرد، طی عملیات نظامی در جبهه‌های جیزان، نجران و عسیر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی اعلام کرد، گروه مسلح انصارالله هفت سرباز سعودی و شش یمنی عضو نیروهای عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستفعی این کشور را در جبهه‌های مرزی به هلاکت رساند.

انصارالله روز یکشنبه اعلام کرد، طی عملیات نظامی در جبهه‌های جیزان، نجران و عسیر واقع در جنوب غرب عربستان در ماه اوت ۵۳ تن از نیروهای ارتش عربستان کشته و ۲۳ تن دیگر زخمی شدند این در حالی است که رسانه‌های عربستان مدعی هستند، این کشور تنها ۲۳ تن از نیروهای خود را از دست داده‌ است.

این جنبش در واکنش به عملیات نظامی ائتلاف عربی در یمن از مارس ۲۰۱۵ حملاتی را علیه ارتش عربستان در مناطق مختلف این کشور انجام می‌دهد.

همچنین گروه انصارالله روز دوشنبه دو موشک بالستیک به مواضع ارتش عربستان در جنوب شلیک کرد.

شبکه المسیره گزارش داد، یگان موشکی انصارالله موشکی بالستیک از نوع بدر ۱ را به پادگان سعودی در منطقه ظهران در جنوب عسیر و یک موشک بالستیک از نوع زلزال ۱ را به تجمعات مزدوران ائتلاف عربی در کوه الدود در جیزان شلیک کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =