کد خبر : 112940
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
-

اظهارات عجیب آقای وزیر

اظهارات عجیب آقای وزیر

به گزارش قائم آنلاین، چندی پیش خبر کلید خوردن استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی در رسانه‌ها منتشر شد. این خبر را نمایندگان مجلس و استیضاح کنندگان در قالب مختلف به اطلاع عموم رساندند. به دنبال آن خبری از سوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش تعداد امضای

به گزارش قائم آنلاین، چندی پیش خبر کلید خوردن استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی در رسانه‌ها منتشر شد. این خبر را نمایندگان مجلس و استیضاح کنندگان در قالب مختلف به اطلاع عموم رساندند.

به دنبال آن خبری از سوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش تعداد امضای استیضاح کنندگان منتشر شد.

از محورهای مهم این طرح می‌توان به بحث عدم تولید مسکن و همچنین ناتوانی در اتمام پروژه‌های عمرانی اشاره کرد.

در پی انتشار این اخبار عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی یادداشتی به جای پاسخگویی مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن و قیمت‌های سلیقه‌ای در این بخش،‌ ادعاهای عجیبی را مطرح کرده است.

در بخشی از این یادداشت آمده است: «…و اما در باره‌ی نفسِ استیضاح که من همواره از آن استقبال کرده‌ام. من به اینکه در پیشگاه ملت به نمایندگانشان توضیح دهم افتخار می‌کنم. تا کنون نیز در این پنج سال پنج بار از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفته‌ام. شش بار هم مورد سؤال قرار گرفته‌ام که هر شش بار پاسخ‌های من برای نمایندگان مجلس قانع‌کننده بوده‌است. استیضاح برای من یک امر قانونی است ولی مهم یک خبرسازی با هدف جنگ روانی است. یا آقای دکتر رضایی با خبرگزاری فارس صحبت کرده و یا نکرده‌است. اگر صحبت کرده که ایشان تکذیب می‌کنند صدای ایشان را پخش کنند. و اگر نکرده، باید خبرگزاری فارس توضیح دهد که چگونه این خبر را جعل کرده‌است؟ و از جناب رضایی، نمایندگان محترم و ملت ایران بابت این خبر جعلی پوزش بخواهد. همه خوب می‌فهمند که حضرات در پی فضاسازی برای استیضاح قبل از پایان تعطیلات تابستانی مجلس هستند و می‌خواهند فضا را آماده کنند تا نمایندگان محترم تا به‌کار بازگشتند دست به‌کار شوند. حتما این هم در راستای انجام وظایف ملی و ضدآمریکایی خبرگزاری فارس است که به ۴ زبان برای دفاع از مواضع جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند و سالانه ده‌ها میلیارد تومان هزینه می‌کند می‌باشد.

این در حالی است که پیش‌تر خبرگزاری خانه ملت که خبرگزاری منسوب به مجلس شورای اسلامی است،‌ از افزایش امضای طرح استیضاح آخوندی به ۵۰ نماینده خبر داده بود.

البته شایان ذکر است عباس آخوندی طی جلسه‌ای که اخیرا با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی داشت هیچ قولی برای تنظیم بازار مسکن نداده بود لذا اعضای کمیسیون هم از پاسخ‌های آخوندی درباره افزایش بی‌رویه اجاره خانه‌ها قانع نشدند.

برای مشاهده مشروح مذاکرات آخوندی و اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست مزبور بر روی لینک زیر کلیک کنید:

*نمایندگان از پاسخ‌های آخوندی درباره افزایش بی‌رویه اجاره خانه‌ها قانع نشدند/ وزیر قولی برای تنظیم بازار مسکن نداد

این موارد در حالی اتفاق افتاده است که وزیر راه به جای پاسخگویی به دنبال پیدا کردن مقصر و پاک کردن صورت مسئله است؛‌ به نظر می‌رسد در شرایط اقتصادی کنونی که مواردی همچون اجاره‌ بهای بالای مسکن تبدیل یک دغدغه عمومی شده است،‌ آقای وزیر به جای پاسخگویی مطالبات مردم به اتهام زنی و توهین به رسانه ها می پردازد اما به عقیده برخی نمایندگان مجلس از جمله حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی آخوندی نمی‌تواند از بحث مسکن به عنوان وزیر شهرسازی شانه خالی کند.

برای مشاهده متن کامل مصاحبه این نماینده می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

*آخوندی نمی‌تواند از بحث مسکن به عنوان وزیر شهرسازی شانه خالی کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 1 =