کد خبر : 112930
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
-

ادامه کاهش قیمت طلا

ادامه کاهش قیمت طلا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از رویترز، قیمت طلا پس از اینکه دیروز به کمترین رقم از ۲ آگوست برابر با ۱۱۸۷٫۲۱ دلار رسید امروز نیز نزدیک به ۴ دلار کاهش یافت. هر اونس طلا با ۳٫۸۹ دلار کاهش ۱۱۹۴٫۷۰ دلار فروخته شد. ارزش یوآن در برابر دلار به علت نگرانی در مورد تشدید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از رویترز، قیمت طلا پس از اینکه دیروز به کمترین رقم از ۲ آگوست برابر با ۱۱۸۷٫۲۱ دلار رسید امروز نیز نزدیک به ۴ دلار کاهش یافت.

هر اونس طلا با ۳٫۸۹ دلار کاهش ۱۱۹۴٫۷۰ دلار فروخته شد.

ارزش یوآن در برابر دلار به علت نگرانی در مورد تشدید جنگ تجاری چین و آمریکا کاهش یافته است و این امر به عنوان مانعی برای خرید طلا شده است.

رونالد لئونگ، دلال بازار هنگ‌کنگ گفت: «به علت موج فروش یوآن در بازار، این ارز تحت فشار قرار دارد و این امر بر طلا تاثیر گذاشته است. همچنین مردم تمایلی برای خرید طلا ندارند.»

درگیری لفظی میان واشنگتن و پکن دیروز ادامه یافت و سبب نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد تشدید تنش‌های تجاری میان این کشور شد.

این درگیری تجاری، سرمایه‌گذاران را با این تفکر که آمریکا چیز زیادی برای از دست دادن در این تنش ندارد، به خرید دلار آمریکا ترغیب کرد. این امر یوآن را تضعیف کرده است و طلا را در چین گران ساخته است.

به شدت انتظار می‌رود که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره بانکی این کشور را در ماه سپتامبر افزایش دهد و با پشتوانه انتشار آمارهای قوی از اقتصاد این کشور، احتمال یک افزایش دیگر در ماه دسامبر قوت گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − نوزده =