کد خبر : 112587
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
-

فعالیت ۱۵۰۰ نفر در رزمایش بزرگ شیفت ایثار در مازندران

فعالیت ۱۵۰۰ نفر در رزمایش بزرگ شیفت ایثار در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، اصغر قلیان در گفت‌وگو ، گفت: رزمایش شیفت ایثار فردا همزمان با سراسر کشور در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان مازندران برگزار می‌شود. وی اظهار کرد: امسال همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی، بسیج کارگری نیز اقدام به برگزاری مانور شیفت ایثار در روز ۲۰ شهریور در سراسر استان می‌کند که در

به گزارش قائم آنلاین، اصغر قلیان در گفت‌وگو ، گفت: رزمایش شیفت ایثار فردا همزمان با سراسر کشور در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان مازندران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی، بسیج کارگری نیز اقدام به برگزاری مانور شیفت ایثار در روز ۲۰ شهریور در سراسر استان می‌کند که در این مانور کارگران بسیجی در کارخانجات و واحدهای تولیدی اقدام به برگزاری شیفت ایثار می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج کارگری مازندران گفت: رزمایش شیفت ایثار فردا در ۱۸ شهرستان در کارخانه و واحد تولیدی استان برگزار می‌شود و کارگران عضو بسیج در کارخانه‌ها علاوه بر وظایف معمولی و محوله خود در اوقات فراغت بدون چشم‌داشت، اضافه کاری و یا دستمزد در مراکز تولیدی خود خدماتی انجام می‌دهند که در جهت تقویت تولید و کمک به کارخانه و رونق تولید خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این رزمایش یک هزار و ۵۰۰ نفر کارگر بسیجی به جای شرکت در رزمایش میدان رزمی در خود کارخانجات اقدام به برگزاری شیفت ایثار می‌کنند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مانور احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت است.

قلیان ادامه داد: شاید خدمات کارگران بسیجی در شیفت ایثار ناچیز باشد، اما چون به صورت داوطلبانه و برای رضای خدا و در راستای احیای فرهنگ اسلامی ایثار و از خودگذشتگی است، قطعاً موثر خواهد بود.

وی گفت: با توجه به جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی خط مقدم مقابله با این جنگ اقتصادی هستند و کارگران بسیجی نیز وظیفه خود را در کمک به این جهاد اقتصادی انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج کارگری مازندران افزود: با وجود اینکه کارگران از اقشار آسیب‌پذیر هستند و هجمه زیادی به تولید و کارگری در جنگ اقتصادی وارد می‌شود اما این کارگران بسیجی دل در گرو انقلاب دارند و در شیفت ایثار اقدام به کار و تولید و کمک به اقتصاد کشور می‌کنند تا روحیه ایثارگری در کارخانه که به عنوان سنگر تولید در جنگ اقتصادی قلمداد می‌شود، احیا شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای رزمایش شیفت ایثار روحیه کمک جمعی را در کارخانجات احیا می‌کند، ادامه داد: کارگران بسیجی با ایثار و از خود گذشتگی، کار رایگان انجام می‌دهند تا به دشمنان ثابت کنند با وجود فشارهای اقتصادی هرگز سنگرهای نبرد را ترک نمی‌کنند.

قلیان در پایان گفت: رزمایش بسیج کارگری صبح فردا همزمان با سراسر کشور به صورت پایلوت در مرکز مازندران در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =