کد خبر : 112723
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
-

حضور ۲۷ گروه جهادی در رزمایش اقتدار عاشورایی بابل

حضور ۲۷ گروه جهادی در رزمایش اقتدار عاشورایی بابل

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی رمضانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابل  اظهار کرد: حسین(ع) و فرهنگ حسینی زنده است و زنده بودن امروز انقلاب در جهان ریشه‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها راه امام‌خمینی(ره) است. وی افزود: روح حماسی، آزادگی و استکبارستیزی را با درس‌گیری از امام‌حسین(ع) به

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی رمضانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابل  اظهار کرد: حسین(ع) و فرهنگ حسینی زنده است و زنده بودن امروز انقلاب در جهان ریشه‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها راه امام‌خمینی(ره) است.

وی افزود: روح حماسی، آزادگی و استکبارستیزی را با درس‌گیری از امام‌حسین(ع) به ملت ایران معرفی کرده و مردم ایران اسلامی به رهبری معظم‌له مطالبات انقلابی را پیگیری کرد.

این مسئول ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در حال تلاش برای کم‌رنگ کردن موفقیت‌های انقلاب در طول این مدت و ایجاد خدشه به آن هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت باعث عزت نظام مقدس جمهوری اسلام شد امروز امید همه مستضعفان عالم به انقلاب اسلامی است و با درس‌گیری از عاشورای حسینی درس ایستادگی و عزت در مقابل ظالمین داد.

رمضانی گفت: الگو‌برداری امروز جبهه مقاومت از روحیه حماسی و ظلم‌ستیزی ملت ما درس گرفته شد، دشمن هم دست‌بردار انقلاب اسلامی نیست و به دنبال جداسازی بین حاکمیت اسلامی و ولایت با مردم است.

وی تاکید کرد: تا دیروز در جنگ نظامی، فرهنگی و امروز جنگ اقتصادی ورود پیدا می‌کند و ضربه می‌زند، خدا را شاکریم به‌واسطه مقام معظم رهبری، بیداری و بصیرت این بزرگ مرد و مردم دشمن نتوانست موفق شود.

این مسئول افزود: سپاه پاسداران برنامه‌های رزمی خود را در آستانه چهل سالگی انقلاب با نام رزمایش اقتدار محمدرسول الله(ص) ۲ برگزار خواهد کرد و از ساعت هفت صبح جمعه هفته جاری آغاز و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و با سازماندهی بسیجیان در قالب چهار گردان بیت‌المقدس انجام خواهد شد.

رمضانی ادامه داد: اولین اقدام با رویکرد فرهنگی حضور در نمازجمعه خواهد بود و در همین راستا برگزاری راهپیمایی، کلاس‌های متعدد رزمی و فرهنگی از دیگر برنامه‌ها است، حضور ۴۵۷ گروه جهادی در مازندران و ۲۷ گروه از بابل در این رزمایش حاضر هستند و البته از ورود به تابستان این گروه‌ها فعال بودند که در این رزمایش به اوج فعالیت‌های خود خواهند رسید.

این مسئول بیان کرد: رزمایش دوم اقتدار بزرگ بسیجیان مازندران در اوایل مهرماه با حضور اقشار مختلف بسیج با حضور همه شهرها حضور پیدا خواهند کرد تا با مایوس کردن دشمنان اسلام با هدف حمایت جبهه مردمی بسیج از انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل افزود: ملت پویا و اندیشه امام(ره) زنده است، فرهنگ عاشورایی همچنان در جان مردم نهادینه شد که باید آن را به سمت ظهور امام‌عصر(عج) سوق داد.

رمضانی اظهار کرد: در هفته دفاع‌مقدس رژه اقتدار نیروهای مسلح را خواهیم داشت که با حضور نیروهای شهرستانی برگزار می‌شود، برنامه‌های متنوعی مانند تجلیل از رزمندگان دوران دفاع‌ مقدس، مراسم و یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه و ادارات داریم.

این مسئول یادآور شد: از آنجا که مازندران میزبان ۱۵ شهید گمنام خواهد بود شهرستان بابل ۲۶ شهریور مصادف با هفتم محرم مراسم وداع استانی را در این زمینه میزبانی خواهد کرد که از عموم مردم دعوت به عمل می‌آید ضمنا پیکر سردار شهید سیدجلال حبیب‌الله‌پور شهید مدافع حرم و پاسدارشهید سیدسجاد خلیلی عصر امروز ساعت ۱۸ در امام‌زاده قاسم تشییع و وداع می‌شود.

وی افزود: برنامه رزمایش محمدرسول‌الله(ص) حول محور مباحث امنیتی و با توجه به تهدیدات دشمن به‌صورت سراسری طرح‌ریزی‌و زمان‌بندی مسئولان در تاریخ‌های گفته شده در این شهرستان انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با اشاره به ریشه برخی از مشکلات اخیر کشور اظهار کرد: همچنان سپاه آمادگی دارد تا به دولت در ابعاد مختلف کمک کند اما چراغی از سوی دولتی‌ها روشن نشد و این مساله بارها و بارها توسط فرماندهی سپاه و بسیج به صورت شفاف بیان شد.

رمضانی ادامه داد: بعد از فشار اقتصادی دشمن ما به احتکارکنندگان هشدار دادیم و احتکار را بازی در زمین دشمن و همراهی دشمن می‌‌دانیم، اگر دست از احتکار برندارند نیروهای بسیجی با احتکارکنندگان برخورد انقلابی خواهد کرد، شناسایی، کشف، پلمب و دستگیری‌های اخیر در همین راستا اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: سپاه در کنار مردم است و از منافعشان دفاع خواهد کرد، اقدامات اخیر سپاه شهرستان بابل از بعد تخلفات برخی مسئولان در همین مسیر بوده و خواهد بود و از اهالی رسانه می‌خواهیم به وظیفه انقلابی خود در کنار سپاه عمل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 9 =