کد خبر : 112597
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
-

آئین وداع با پیکر ۲ شهید مدافع حرم مازندرانی در لشکر ۲۵ کربلا

آئین وداع با پیکر ۲ شهید مدافع حرم مازندرانی در لشکر ۲۵ کربلا

به گزارش قائم آنلاین، آئین استقبال از پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم سردار رشید اسلام سیدجلال حبیب‌الله‌پور و سیدسجاد خلیلی در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ساری با حضور خانواده شهدا برگزار شد. در این مراسم پیکر دو شهید در حسینیه لشکر عملیاتی با شکوه خاصی از سوی خانواده های شهدا، گردانهای عاشورا و بیت المقدس

به گزارش قائم آنلاین، آئین استقبال از پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم سردار رشید اسلام سیدجلال حبیب‌الله‌پور و سیدسجاد خلیلی در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ساری با حضور خانواده شهدا برگزار شد.

در این مراسم پیکر دو شهید در حسینیه لشکر عملیاتی با شکوه خاصی از سوی خانواده های شهدا، گردانهای عاشورا و بیت المقدس مورد استقبال قرار گرفتند.

پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم سردار رشید اسلام سیدجلال حبیب‌الله‌پور و سیدسجاد خلیلی دو سید از سلاله پاک زهرای اطهر اولین مدافع حرم که در نبرد با شجره خبیثه داعش، این مولود نامیمون مثلث شیطان بزرگ، رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و آل‌سعود و گروه‌های تروریستی؛ به قافله یاران سیدالشهداء پیوستند همزمان با ورود کاروان اباعبدالله الحسین(ع) به سرزمین پر بلای کربلا به خطه شهیدپرور استان مازندران باز می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 14 =