کد خبر : 112462
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
-

قابلیت‌های ویژه در نرم‌افزار پیامک سفید

قابلیت‌های ویژه در نرم‌افزار پیامک سفید

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ایده‌پردازان، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در شرایط اقتصادی بازار، صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان، اصلا مقرون به‌صرفه نیست. بنابراین به چه‌روشی می‌توانیم با مخاطبان و مشتریان، ارتباط مستمر و هدفمندی داشته باشیم؟ پیامک سفید راهکاری جدید، هدفمند و البته متفاوت را با

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ایده‌پردازان، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در شرایط اقتصادی بازار، صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان، اصلا مقرون به‌صرفه نیست. بنابراین به چه‌روشی می‌توانیم با مخاطبان و مشتریان، ارتباط مستمر و هدفمندی داشته باشیم؟

پیامک سفید راهکاری جدید، هدفمند و البته متفاوت را با صرف کمترین هزینه و زمان در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد؛ اما بزرگ‌ترین مزیت پیامک سفید نسبت به سایر محصولات مشابه ارسال پیامک به همه حتی کسانی که پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند با قابلیت لغو دریافت توسط گیرندگان است.

علاقه‌مندان برای ورود و یا دانلود نرم افزار پیامک سفیدمی‌توانند عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۲۱ ارسال کنند. شماره تلفن  ۰۲۱۲۸۵۳ نیز پاسخگوی سوالات کاربران است.

همچنین تماشای این ویدیو نیز برای معرفی اپلیکیشن و سرویس پیامک سفید به علاقه‌مندان توصیه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − یازده =