کد خبر : 112557
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
-

«ای‌تی آر» به دنبال یافتن مشتری برای ۸ هواپیمای سفارشی ایران

«ای‌تی آر» به دنبال یافتن مشتری برای ۸ هواپیمای سفارشی ایران

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از بلومبرگ، شرکت هوانوردی لئوناردو ایتالیا می‌گوید شرکت «ای‌تی آر» که مالکیت آن میان این شرکت با ایرباس فرانسه مشترک است، جهت فروش هواپیماهای باقی مانده در قرارداد یک میلیارد یورویی (۱٫۶ میلیارد دلاری) با ایران که به علت تحریم‌ها نمی‌تواند تحویل این کشور بدهد، در حال مذاکره با

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از بلومبرگ، شرکت هوانوردی لئوناردو ایتالیا می‌گوید شرکت «ای‌تی آر» که مالکیت آن میان این شرکت با ایرباس فرانسه مشترک است، جهت فروش هواپیماهای باقی مانده در قرارداد یک میلیارد یورویی (۱٫۶ میلیارد دلاری) با ایران که به علت تحریم‌ها نمی‌تواند تحویل این کشور بدهد، در حال مذاکره با خریداران جایگزین است.

الکساندرو پروفومو، مدیر ارشد اجرایی شرکت لئوناردو در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت: «ما تقریبا مطمئن هستیم که می‌توانیم این هواپیماها را به کشورهای دیگر بفروشیم و قرارداد آن را نهایی کنیم. » وی ادامه داد دوازده هواپیماهای نسل جدید ای‌تی آر ۶۰۰-۷۲ سفارشی ایران در سال ۲۰۱۶، قبلا تحویل این کشور شده است و ۸ فروند باقی مانده به مشتریان دیگر واگذار خواهد شد.

این شرکت انتظار ندارد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران، با توجه به واگذاری مجدد هواپیماهای باقی مانده «تاثیر قابل توجهی» بر این شرکت داشته باشد. پروفومو گفت لئوناردو هیچ قرارداد دیگری با ایران ندارد. تجارت مشترک ای تی آر عملکرد خوبی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 7 =