کد خبر : 112563
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
-

ادامه بزرگراه شهید صیادشیرازی اوایل مهر افتتاح می‌شود

ادامه بزرگراه شهید صیادشیرازی اوایل مهر افتتاح می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، ایرج معزی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهری تهران اظهار داشت:‌ امروز پروژه تونل آرش اسفندیار- بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان مدرس- نلسون ماندلا و دو پروژه از جمع‌آوری آب‌های سطحی از جنوب شهر افتتاح شد. وی با اشاره به اینکه شاخص‌هایی را برای پروژه‌های شهری تهران تعریف کرده

به گزارش قائم آنلاین، ایرج معزی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهری تهران اظهار داشت:‌ امروز پروژه تونل آرش اسفندیار- بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان مدرس- نلسون ماندلا و دو پروژه از جمع‌آوری آب‌های سطحی از جنوب شهر افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌هایی را برای پروژه‌های شهری تهران تعریف کرده ایم، گفت:‌ در بهره‌برداری پروژه‌ها زمان بندی انجام آن حائز اهمین است و ما در هر فصل مراسم افتتاح چند پروژه را خواهیم داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: جمع کل مسیر پروژه تونل آرش اسفندیاری ۲ هزار و ۵۸۰ متر است که میزان تونل آن ۱۴۴۵ متر است.

معزی ادامه داد: دور برگردان غیرهمسطح بزرگراه مدرس و نلسون ماندلا در منطقه ۳ تهران واقع شده که مسیر کل پروژه ۴۵۰ متر و عرشه آن ۱۰۰ متر است.

وی گفت: بر اساس وعده‌های داده شده ادامه شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی در اوایل مهر ماه افتتاح خواهد شد و در فصل پائیز زیرگذر جنوب یادگار امام افتتاح خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران  ادامه داد:‌در این دوره تلاش شده پروژه‌های غیرفعال نیز هر چه سریع‌تر فعال شوند و در این خصوص پروژه شهید نجفی‌رستگار به دولت آغاز و از سر گرفته شده و امیدواریم مراحل اجرایی آن هر چه سریع‌تر آغاز شود.

معزی با اشاره به اینکه پل‌های سه راه باقرشهر در دستور کار قرار گرفته است،‌گفت: محدودیت منابع مالی از مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و راه حل آن نیز جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: برای پروژه‌های فنی و عمرانی در شهر تهران یک پکیج سرمایه‌گذاری ایجاد کرده‌ایم و جلسه‌ای نیز با بخش خصوصی برگزار کرده‌ایم و از بخش خصوصی درخواست شده برای پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران شهرداری را کمک کند که این پروژه‌ها در بزرگراه یادگار امام، شهید شوشتری، جنوب دریاچه خلیج فارس و پارکینگ‌ها تعریف شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: از تمامی کارگران و کارفرمایانی که در این پروژه همراهی داشته‌اند تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =